ליה פוליאק, מדריכה צעירה מאשדוד המצטיינת במחוז דרום.

ליה פוליאק מד"צית מתנועת הנוער העירונית מעו"ף הפעילה במרכז הקהילתי "בית לברון" זכתה בתואר פרס הצטיינות מחוזי מטעם מינהל חברה ונוער במשרד החינוך במחוז הדרום.

לרשימה הארוכה של פרסי הצטיינות לעיר מצטרף השנה פרס נוסף:זו הפעם הרביעית ברציפות בה זוכה העיר אשדוד להוציא משורותיה חניכים מתנועת הנוער העירונית הזוכים לפרס הצטיינות מחוזי.הפעם זוכה בתואר ליה פוליאק, מד"צית מתנועת הנוער העירונית מעו"ף , הפעילה במרכז הקהילתי "בית לברון" בפרס מטעם מינהל חברה ונוער במשרד החינוך במחוז הדרום.

כל רשות במחוז דרום הגישה מועמדויות של חניכים אשר הצטיינו ובלטו במהלך כל השנה בהדרכת קבוצות חברתיות ותרומה לקהילה בעירם באופן משמעותי.

ליה החלה את דרכה בתנועת הנוער העירונית מעו"ף בכיתה ח' עוד בתחילת פעילותה הוכיחה כישורי מנהיגות יוצאי דופן. היא מדריכה את כיתות ח' וקבוצתה מונה כ- 28 חניכים בדרך להיות מדריכים. בעזרת התמדה ,נחישות ורצון עז לסייע היא הצליחה לסחוף אחריה בני נוער רבים אשר פקדו את המרכז הקהילתי ועברו תהליכי צמיחה משמעותיים. בזכות אופייה המיוחד היא מצליחה להשפיע, להוביל וליזום למען הכלל ורואה בהדרכה שליחות ודרך חיים- כמדריכה היא מובילה מחנכת ומנחילה ערכים משמעותיים לחניכיה ,בפעילותה היא נאבקת להצלחתו של כל חניך וחניכה ועובדה זו הופכת אותה עבורם כדמות ומודל ל"הערצה".

mvahmz1y

1yc7x6cx

בזכות דבקותה במטרה, לחניכיה ,בני נוער רבים יש מוטיבציה ורצון להגיע לתפקידי הדרכה והעצמה בתנועת הנוער העירונית ורואים את דרכם כמדריכים מובילים בקהילה.
לדבריה של מזל שאלתיאל ראש תחום ילדים ונוער, "ההישג לו אנו זוכים מעיד על העבודה הברוכה של מדריכי המנהיגות הצעירה במרכזים הקהילתיים לחינוך הנוער כאזרחים אחראים הרואים בסולידריות החברתית ערך מרכזי ופעילות זו עתידה לתת את אותותיה בשנים הבאות כשחניכים אלו התבגרו את עמוד השדרה של הקהילה."

דנה וידאל , רכזת תנועת הנוער העירונית מעו"ף מוסיפה כי " ליה היא דוגמה אחת מני רבים של בני נוער רבים בעיר המצטיינים בתחומי פעילותם ואשר תורמים ונותנים מעצמם למען אשדוד."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך