דרושים כשרונות צעירים מאשדוד לפסטיבל "כיף לי 2017"

מופע הבידור החגיגי והמרהיב "פסטיבל כיף לי" בניהולו האומנותי של היוצר אלי ניסמן יתקיים זו השנה השישית בחודש יולי. השנה ישתתפו בו כוכב הילדים אלון השלגלון שיבדר ויצחיק את הילדים וההורים וגם עשרות ילדים זמרים, להקות מחול וזמר ססגוניות ועוד. מכירים ילדים כשרוניים? זה הזמן לתת להם במה.

פסטיבל "כיף לי" הוא אחד הפסטיבלים במסגרת תוכנית הלימודים השנתית לכישרונות צעירים שמוביל היוצר והמנהל האומנותי אלי ניסמן כבר למעלה מעשר שנים. הוא נותן במה ייחודית למיטב הכישרונות ואומני הילדים בתחום וחושף ומלמד את הילדים שירי ילדים קלאסיים ומשמר את התרבות הישראלית לדורותיה. בכל הפסטיבלים והכישרונות ניתן לצפות בכל עת בערוץ היוטיוב של אלי ניסמן שנבחר לערוץ הפופולרי ביותר בתחום בארץ עם כ-2.5 מיליון צפיות, שלושת אלפים מנויים וכ-600 סרטונים ופסטיבלים מלאים.

במופע "כיף לי" יבוצעו שירים ישראליים ובינלאומיים מוכרים ואהובים ויהיו קטעי בידור ומחול אומנותיים. מדובר בחגיגת בידור כייפית, מהנה מעניינת וחינוכית.

מורים שמלמדים את תחום אומנויות הבמה במסגרת החינוך הבלתי פורמלי או הורי הילדים שלומדים במסגרת מסודרת בתחום וחושבים שהם מתאימים להשתתף בפסטיבל "כיף לי" יכולים לפנות למנהל האומנותי אלי ניסמן בטלפון 054-4202195 לבחינת עמידתם בקריטריונים והתנאים והאפשרויות לשילובם בפעילות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך