טפירו: "יש בעיות שצריך לפתור, ואח"כ נשב להמשיך הלאה".

מאיר טפירו, מאמנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, חושש לפי דבריו כי יש בעיות, שחייבות פתרון בכדי לפתוח את העונה הבאה. טפירו: "כרגע יש ערפל סביב הקבוצה. ושזה יתבהר אדע על עצמי". יחד עם זאת כרגע הוא המעומד להמשיך.
טפירו
הוראות שהביאו ניצחון. טפירו (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מאיר טפירו מאמנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, היה מרוצה מהניצחון הגדול 70:80 על מכבי ת"א במשחק האחרון של קבוצתו העונה. אבל כמו שזה נראה טפירו חושש לפי דבריו כי יש בעיות, בעיקר כלכליות שחייבות פיתרון בכדי לפתוח את העונה הבאה.

מאיר טפירו: "יש לו קבוצה טובה. כבר תקופה ארוכה שיש לה הרבה איכויות גם הגנתיות וגם התקפיות. עשינו ניצחונות גדולים. היה קצת חוסר מזל ולא הגענו לפלייאוף. אבל אני שאנחנו מתחברים לקהילה ולקהל וזה לא פחות חשוב".

מה איתך בעונה הבאה?

"כרגע יש ערפל סביב הקבוצה. ושזה יתבהר אדע על עצמי. צריך לפתור בעיות שיש בקבוצה בשביל שתהיה עונה הבאה. צריך לפתור את הבעיות שיש ברגע כשזה ייפתר נוכל לשבת להמשיך הלאה".

למאיר טפירו הסכם עם אשדוד של עונה פלוס עונה פלוס עונה. דהיינו בכל סוף עונה אפשר לעצור את ההתקשרות. כרגע זה נראה שהוא בדרך אל עוד עונה עם אשדוד. אבל כאמור כעת, בעקבות הדברים אולי נצטרך לחכות ולראות מה יעלה עם הבעיות שטפירו דיבר עליהן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך