זהירות! תנין נצפה בנחל לכיש

זוג צעיר שבילה בפארק לכיש נתקל באורח מאד מפתיע. תנין יאור נצפה שוחה במימי הנחל למספר שניות לפני שנעלם. עיריית אשדוד "הדיווח נבדק, יש להיות עירניים"

אולי זה בעקבות הגשם שירד הבוקר ומזג האוויר החמים שנתנו תחושה של אקלים טרופי, גרמו לתנין להגיע לנחל לכיש ולהפחיד את המטיילים באזור.
זוג צעיר, שהחליט לעשות במקום פיקניק, לא האמין למראה עיניו. בני הזוג, שהם תושבי גן יבנה שפשפו את עיניהם למראה ראש של תנין המבצבץ החוצה ממימי הנחל. הצעיר, רונן לאופר, התעשת ראשון הוציא את הטלפון הנייד ותעד את התנין לפני שנעלם במימי הנחל. "זה היה פשוט פסיכי", תיאר לאופר, "ראיתי משהו שוחה שם ולא התייחסתי בהתחלה, אבל אז זה כבר היה ממש קרוב אלינו ואפילו קצת מלחיץ. החברה שלי קפצה בבהלה וקיפלנו מהר את הכל. הוצאתי טלפון לצלם אותו ואחרי כמה שניות התנין נעלם וזה היה אפילו יותר מפחיד כי אי אפשר לדעת אם יחליט פתאום לצאת".

תנין

מרשות הנחלים ובעלי החיים הטרופיים נמסר כי דבר זה הינו נדיר ביותר וייתכן כי התנין נסחף מאחד המקורות של הנחל באזור חברון. ככל הנראה מדובר בתנין מסוג "תנין היאור", שהעדות המתועדת האחרונה בישראל נרשמה בשנת 1912. לכן ההערכה היא כי הוא נמלט מאחת מחוות הגידול הקיימות בארץ, והבירור בעניין יימשך.
מעיריית אשדוד נמסר כי הדיווחים נבדקים וכי לעת עתה לא נשקפת סכנה למטיילים באזור אך יחד עם זאת יש לשמור על ערנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך