היברניאן הסקוטית מעוניינת לרכוש את אופיר מרציאנו

כלי התקשורת בסקוטלנד מדווחים שהעולה החדשה לליגה הבכירה, היברניאן, רוצה להחתים את שוער נבחרת ישראל ומ.ס אשדוד, אופיר מרציאנו על חוזה ארוך טווח. גם מרציאנו מעוניין.
מרציאנו
מרציאנו.

האם אופיר מרציאנו, שוערה של מועדון ספורט אשדוד ונבחרת ישראל, יימכר לקבוצתו הסקוטית, היברניאן. על פי דיווחים בעיתונות הסקוטית זה בהחלט ראלי

על פי הדיווחים, מאמן היברניאן, ניל לנון לא הסתיר בשבועות האחרונים את רצונו לראות את השוער אופיר מרציאנו ממשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, וגם השחקן עצמו התבטא לא אחת שהוא מרוצה בסקוטלנד וישמח להישאר. כזכור הוא עלה עם היברנאין העולה לליגה הראשונה והיה פינאליסט עם קבוצתו בגמר הגביע.

כלי התקשורת במדינה פרסמו ביום שישי, שהקבוצה הסקוטית מנהלת משא ומתן עם מ.ס אשדוד על מנת לרכוש את כרטיסו של שוער נבחרת ישראל ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. מרציאנו בן ה-27, שהושאל בקיץ האחרון להיברניאן והיה כאמור בורג מרכזי בהעפלה לליגה הבכירה חתום בשורות מ.ס אשדוד ואמור לשבוע אליה בתום העונה על פי ההסכם. אבל מריצאנו אמר לפני שבוע בריאיון בעיתונות הסקוטית כי הוא רוצה "להישאר באירופה". כעת נראה שגוברים הסיכויים שרצונו יתממש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך