אליפות ישראל בשייט תערך באשדוד בסוף השבוע

בסוף השבוע יגיעו לאשדוד מעל 300 שייטים מכל רחבי הארץ לאליפות ישראל בשייט ע״ש עמוס ליברמן ז״ל, שהיה חבר במועדון השייט באשדוד. התחרות בשיתוף איגוד השייט הישראלי ועל הפקת האירוע המקומי אחראית רשות הספורט העירונית אשדוד.

עיר לחוף ים או לא עיר לחוף ים. אשדוד תארח בסוף השבוע הזה, במרכז הימי במרינה את אליפות ישראל בשייט למספר דגמים. האליפות תפתח ביום שישי ותסתיים בשבת והציבור מוזמן.

בסוף השבוע הקרוב יגיעו לאשדוד מעל 300 שייטים מכל רחבי הארץ לאליפות ישראל בשייט ע״ש עמוס ליברמן ז״ל, שהיה חבר במועדון השייט באשדוד. התחרות בשיתוף איגוד השייט הישראלי ועל הפקת האירוע המקומי אחראית רשות הספורט העירונית אשדוד.

מי שלא מכיר מדובר בתחרות שהיא כולה הפנינג המביאה מאות משפחות לאשדוד, מכל רחבי הארץ, לסוף שבוע שכולו ים. השיפוץ המאסיבי במרכז הימי ערוך ומוכן לקבל את המתמודדים ומשפחותיהם, בצורה מכובדת ומכבדת. כך שבהחלט התחרות היא למקצוענים, אבל ההנאה יכולה להיות משפחתית, בוודאי אם אתם תושבי אשדוד. בתחרות יתחרו מגוון גילאים, במגוון דגמים: אופטימיסט (פיבר, ירוק), 420, 470 ולייזר.

כבר בשעות הבוקר של שישי, שהוא מעין שלב הראשוני ובוודאי בשבת נצבע הים במאות מפרשיות, מחזה מרהיב ששווה לקחת בו חלק. רשות הספורט העירונית שמה לעצמה למטרה למקד את פעילות המרכז הימי ושיפצה ושידרגה את המרכז הימי וכמובן גם את מערך ההדרכה והציוד

"צובעים" את הים (צילום: טוטו פוטו)

אגב אם כבר רשות הספורט, רשות הספורט העירונית של אשדוד החליטה לפתח כמה ענפים בעיר ורואים זאת לאחרונה, אבל המגמה היא גם להשתמש בעובדה שאשדוד היא עיר לחוף ים ויש כוונה לפתח את הענפים השונים והתחרויות השונות הקשורות לים, בוודאי בקיץ. כך שנראה כי זו הסנונית הראשונה.  שבמקרה זה מודיעה על בוא הקיץ והתחרויות הרבות שצפויות לנו.

ניתן לציין גם את השיתוף המצוין שענף אחר הג'ודו. רשות הספורט העירונית הגיעה כזכור להבנה והסכמה עם איגוד הג'ודו שהביא 2 מדליות לישראל באולימפיאדה האחרונה בריו, על הקמת מרכז למצוינות בעיר. זה מרכז המצוינות הגדול ביותר בארץ. כך שאולי בסופ"ש כולם בעיר ייהנו מהשייט והים, אבל צפויה לנו שנה עמוסה גם בענפים אחרים.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: כשהצהרתי בתחילת הכהונה שלי ש״אשדוד עוברת מערבה״ התכוונתי גם לפעילות החופים אבל בעיקר להרחבת הפעילות במרכז הימי. אין לי ספק שאשדוד נכנסת לעידן חדש בנושא  הקשר של העיר עם המשאב העיקרי שלה, רצועת החוף המרהיבה. מרוץ הלילה מהשבוע שעבר הוכיח את פוטנציאל הרעיון".

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״אני מזמין את כל תושבי אשדוד לאירוע יוצא דופן, מחזה מדהים אליו מגיעים מכל קצוות הארץ. רשות הספורט שמחה לארח יותר ויותר אירועים בקנה מידה ארצי, בואו לקחת חלק״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך