הוגש כתב אישום כנגד החשוד בניסיון אונס ביום העצמאות

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד דניס פודלוב, תושב נתניה כבן 35, אשר בערב יום העצמאות ניסה לאנוס באשדוד צעירה תושבת העיר. כתב האישום מייחס לנאשם עבירת נסיון אינוס ועבירת הפרת צו פיקוח.

על פי עובדות כתב האישום, אשר הוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית, עולה כי בערב יום העצמאות, נפגשו הנאשם והמתלוננת לראשונה בבית של מכרה משותפת בעיר אשדוד. לאחר בילוי משותף של כלל הנוכחים, אשר כלל גם נסיעה תל אביב, שבו המתלוננת ובן זוגה במונית לאשדוד, כאשר הנאשם נסע עימם במונית.

כאשר הגיעו לאשדוד, ירדה המתלוננת מהמונית בכתובת הרצויה ובן זוגה המשיך בנסיעה. הנאשם ירד מהמונית בעקבות המתלוננת. המתלוננת והנאשם התקדמו לעבר הבניין אליו ביקשה להיכנס המתלוננת ושם נפרדו לשלום. עם כניסתה של המתלוננת לחדר המדרגות של הבניין, הגיח הנאשם מאחוריה, אחז אותה בחוזקה בצווארה, משך אותה משיערה אל עבר הקיר וציווה עליה להיות בשקט. בהמשך הפיל הנאשם את המתלוננת על הרצפה וניסה לבעול אותה שלא בהסכמתה תוך שהיא נאבקת בו.

עובר אורח, אשר שמע את זעקות המתלוננת, התקרב במהירות לכיוון הבניין. רק אז חדל הנאשם ממעשיו וברח מהמקום, תוך שהוא מותיר אחריו משקפי ראייה ושרשרת, אשר נפלו ממנו במהלך המאבק עם המתלוננת.

במקביל להגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

סנגורו עו"ד אלעד שאול מסר בתגובה: "הנאשם כופר במיוחס לו ועומד על גרסתו לפיה המתלוננת הזמינה אותו אל ביתה ואף נקטה פעולות פוזיטיביות לקידום המגע האינטימי בין השניים. המשטרה לא טרחה לחקור כיווני חקירה שעשויים היו לזכות את הנאשם. בסופו של יום, חוסנו של התיק ייבחן בבית המשפט ואני סבור כי הוא לא יספיק להרשעה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך