עובדי "אבן וסיד" יקבלו תוספות ומענקים

במסגרת שרשרת ההסכמים הקיבוציים שנחתמו באחרונה, בהובלת הסתדרות הבנייה והעץ, נחתם השבוע עוד הסכם קיבוצי לעובדי חברת "אבן וסיד" מקבוצת רדימיקס, שבה עובדים עשרות אשדודים. במסגרת ההסכם יקבלו העובדים והמנהלים בחברה תוספות שכר לשנת 2016 ומענקים כספיים. יצחק מויאל: "אני שמח על ההסכם, נמשיך להוביל הסכמים כאלה עם כלל עובדי ענף הבנייה והתעשיות הנלוות"
עובדי "אבן וסיד" יקבלו תוספות ומענקים

עוד הסכם בענף הבנייה והעץ והפעם, הסכם קיבוצי שנחתם בין הסתדרות הבנייה לבין הנהלת "אבן וסיד" מקבוצת רדימיקס, שבה עובדים עשרות אשדודים. במסגרת ההסכם הושם דגש מיוחד לעובדים בדרגות הנמוכות, שיקבלו תוספות גבוהות. כמו כן, הוארך הסכם קיבוצי הקרוי 'הסכם ז'ילוני' לעוד שלוש שנים נוספות. ההסכם שנחתם השבוע מאפשר גם יציאת עובדים לפנסיה מוקדמת לעובדים הוותיקים. בעקבות ביצועים טובים בחברה וגידול ההכנסות ב"אבן וסיד" בשנת התקציב 2016, יקבלו העובדים מענקים כספיים חד פעמים.

יו"ר הסתדרות הבניין והעץ יצחק מויאל, שהוביל את המהלכים לחתימת ההסכם בשיתוף יו"ר הוועד הארצי של "אבן וסיד" דוד פרסי, אמר כי "אני שמח ומברך את כל אלה שעסקו במהלך שהובלנו למען העובדים. הם יקבלו תוספת שכר דיפרנציאלית בממוצע של תוספת 3 אחוז שכר הבסיס. כך ששכרם של העובדים לא ישחק, זה בנוסף לקידומם בדרגה".

בנוסף, כל העובדים ב"אבן וסיד" קיבלו לאור ביצועי החברה בשנה זו תוספת מענק כספי חד פעמי של 8 אחוז לפי הקריטריונים הבאים: עובדים בעלי ותק של 5 עד 10 שנים קיבלו 500 שקלים, עובדים בעלי ותק של 10 שנות עבודה 1000 שקלים, ולעובדים עד 20 שנה 1500 שקלים, מענק כספי חד פעמי. מנכ"ל החברה: "אני שמח שאני יכול לשתף את העובדים גם ברווחים לאור הביצועים הטובים שעובדים ביצעו בשנה זו. אנו בדרך הנכונה".

במעמד החתימה נכחו היו"ר דוד פרסי, חנן אביטל יו"ר ועד מנהלים, עופרה ציון מחזיקת התיק בהסתדרות הבנייה והעץ, מנכ"ל החברה מנחם אינטרטור , יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות יצחק מויאל.

רק באחרונה הובילה הסתדרות הבניין והעץ, בראשותו של מויאל, שורה של הסכמים קיבוציים בחברות בנייה ברחבי הארץ. כך למשל, נחתם הסכם היסטורי עם המנופאים ששדרג באחת את שכרם, והיטיב את תנאי עבודתם ובעיקר אף בנושא הבטיחות בעבודה, נושא אותו מובילה ללא פשרות, הסתדרות הבנייה והעץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך