תהלוכת ל"ג בעומר והפנינג ענק

זו השנה ה-12 שארגון קשר ומרכז "אור מנחם" בשיתוף מתנ"ס דקל מפיקים אירוע לילדי אשדוד בכלל ולילדי הרובעים הדרומיים החדשים בפרט * השנה יגיע אל ההפנינג דוד חיים, ותהלוכה עוצמתית לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי. הכניסה חופשית!
תהלוכת ל"ג בעומר והפנינג ענק

הרב מנחם עמאר עומד בראש ארגון קשר ומרכז "אור מנחם", הפועל לאור תורת החסידות חב"ד ומשנת הרבי מילובאוויטש. מאז החל את פעילות הארגון באשדוד, הוא מקיים בל"ג בעומר תהלוכה בהשתתפות ילדי העיר וכן הפנינג גדול בשיתוף מתנ"ס דקל. השנה, הפעילות הזו מציינת את שנתה ה-12. "הרבי מליובאויטש ביקש מכל עם ישראל לצעוד ביום הזה בתהלוכה יחד עם כל ילדי ישראל, ולחגוג בשמחה ובגאווה יהודית את האחדות האמיתית שלנו", מסביר הרב. "אני מקווה שכמה שיותר ילדים יבואו לאירוע המרגש בל"ג בעומר, וכולנו בתהלוכה נצעד יחד עם כל ילדי ישראל בארץ ועם הילדים היהודים בעולם לכבוד רבי שמעון בר יוחאי".

התהלוכה וההפנינג יתקיימו ביום ראשון, י"ח באייר, 14.5, במתנ"ס דקל ההמוקם בבי"ס אופק ברחוב רוטשילד 6. האירוע ייפתח בשעה 16:00 עם מתחם מתנפחים, דוכני יצירה ודוכני מזון. משם יצאו הילדים וההורים ויצעדו ברובעים ט"ו וט"ז בתהלוכה מוזיקלית וססגונית בליווי ליצני רחוב ושחקנים. בתום הצעידה יתכנסו הילדים שוב במתנ"ס דקל, יצפו במחזה על רבי שמעון בר יוחאי, ישמעו פסוקי תורה וייהנו ממופע של כוכב הילדים "הדוד חיים", מופע מוזיקלי מצחיק וחדש, המשלב את מיטב בשירים האהובים על ילדי ישראל.

עוד בהפנינג תתקיים הגרלה ובה פרסים יוקרתיים ועוד הרבה הפתעות מרגשות לילדים. בנוסף, כל ילד יקבל ספר במתנה. הכניסה חופשית והרב עמאר מזמין את ילדי אשדוד ומשפחותיהם.

"הקמנו כאן באזור י"ז לכלל התושבים את מרכז 'אור מנחם', הבית לכל יהודי", הוא אומר. "יש כאן קהילה צעירה, דינמית ומתפתחת, משפחה ייחודית ואיכותית. אנחנו מציעים מגוון פעילויות קהילתיות מעבר לתפילות, כמו למשל הרצאות, מפגשים ושיעורי תורה, קורסים מקצועיים בזוגיות וחינוך ופעילות חינוכית לכל ילדי אשדוד לאורך כל השנה: בראש השנה, בפסח, פורים ועוד. מטרתנו להתחבר מהשורש ולהעמיק כאן ועכשיו את הקשר לזהות היהודית שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך