11/5 – מופע מחול "בין שני עולמות"

הערב (חמישי 11/5) במרכז מונארט - 'בין שני עולמות' - מופע במסגרת סדרת המחול של מונארט.

'בין שני עולמות' – מופע במסגרת סדרת המחול של מונארט. מופע – מפגש מחול אינטראקטיבי, המשלב באופן ייחודי בין עולמו של רקדן חרש לבין רקדנית שומעת. מעבר לחוויה האמנותית, מעביר המופע מסר שהכול אפשרי, מסר חשוב במיוחד להורים המתמודדים עם הבעיות והקשיים היום יומיים בטיפולם בילדים עם לקות שמיעה. המופע מלווה בהנחיה מיוחדת ומרגשת והרקדנים, שניהם, משתפים את הקהל בדו-שיח ובתנועה על הבמה. מלבד איכותם המקצועית של הרקדנים, עובר לקהל מסר חשוב וייחודי שבעצם אין לנו גבולות, שהכל אפשרי, שהיכולות הן בתוכנו גם אם קיימות מגבלות חיצוניות.                                                                                                       אמנון דמתי – רקדן וכוריאוגרף, בן להורים שעלו רגלית מתימן. ממייסדי להקת "קול ודממה" – רקדן ראשי בלהקה במשך 15 שנה.
זכה בפרס היוקרתי כינור דוד ובנה את המופע "שני עולמות" עם ג’יל פיינגולד, הופיע עם ג’יל בפני נשיא ארה"ב בבית הלבן, זכה עם ג’יל בפרס "אנשי השנה" בתחום המחול, קיבל תואר בוושינגטון די.סי. – "הרקדן החרש הטוב בעולם".
ג'יל דמתי – פיינגולד – רקדנית, שחקנית ומנחה. ג'יל ילידת ארה"ב, בת להורים הרפתקנים עם שבעה ילדים. לג'יל יש רקע בהתעמלות, בלט מים עם דולפינים, ג'אז, למדה קולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת ת"א. בין היתר היא שירתה בצה"ל כמ"פ של נוער במצוקה. הצטרפה ללהקתו של אמנון ובנתה איתו את המופע "שני עולמות". יחד זכו בפרסים שונים. המופע מלווה בשפת סימנים של ג'יל ומתאים לכל סוגי הקהלים והגילאים.
                  יום חמישי, 11.5, בשעה 20:00, כרטיסים: מונארט, מרכז תרבות 08-8545130/1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך