עוד מעט ונגמר. משחק לפני אחרון למכבי אשדוד/ב.ט

עוד שני מחזורים וזה נגמר. העונה של מכבי אשדוד/באר טוביה. אשדוד לא תרד ליגה ולא תעלה לפלייאוף העליון. בחמישי (2015, "היכל שלמה"), היא תצא למשחק חוץ מול הפועל ת"א, שגם לה כנראה העונה נגמרה.
טפירו
הוראות שהביאו ניצחון. טפירו (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

,שייגמר כבר", כך אמר בסיום המשחק בשני, אחד מאנשי קבוצת כמבי קפלן אשדוד/באר טוביה, לאחר ההפסד מול גלבוע/גליל, הפסד שסגר רשמית את סיכוייה של אשדוד להגיע לפלייאוף העליון. אשדוד לא תרד ולא תעלה לפלייאוף וכשנותרו שני מחזורים לסיום, היא רוצה כבר לחשוב על העונה הבאה.

אשדוד תפגוש בחמישי (20.15, "היכל שלמה") את הפועל ת"א, שממוקמת מעליה בטבלה, אשדוד 11, ת"א 10. גם היא איבדה כמעט כל סיכוי לעלות לפלייאוף העליון, אבל אם היא תרצה אולי להשאיר לה סיכוי ולו הקטן ביותר, היא צריכה לעבור את אשדוד.

אשדוד תרשום גם הפעם 4 זרים, מי שאמור להירשם הוא מריו ליטל, אבל אם פרסטון נואלס, שימשיך בעונה הבאה, הפצוע בכף ידו ומחלים לאיטו, יבקש להתלבש ולנסות לקבל כמה דקות משחק, הוא יועדף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך