במשטרה מציגים: עשרות דוחות על דיבור בסלולרי תוך מספר שעות

היום הראשון לאכיפה המוגברת של המשטרה הניב עשרות דוחות של נהגים שהשתמשו בסלולרי בשעת נהיגה, גם היום ומחר תמשך פעולת האכיפה של משטרת התנועה באשדוד

פעילות אכיפה מוגברת נערכה החל משעות הבוקר בעיר אשדוד כנגד עבירות היסח דעת. במהלכה נאכפו ונרשמו עשרות דו"חות לנהגים שהשתמשו במכשיר הסלולרי בעת הנהיגה. ״פעילות אכיפה ממוקדת בעבירות המסכנות חיים תימשך״ נמסר מהמשטרה.

החל משעות הבוקר ערכו שוטרי משטרת ישראל בעיר אשדוד פעילות אכיפה מוגברת כנגד עבירות היסח הדעת, עבירות ה"מוציאות" את נהג הרכב מריכוז לנעשה בדרך במהלך נהיגתו, עבירה המסכנת רבות את משתמשי הדרך בדגש להולכי הרגל להם רמת היפגעות גבוהה.

פעילות זאת שנועדה לבלום את מספר התאונות והנפגעים מתחילת השנה בעיר, ואודותיה אף פורסם לציבור כבר בתחילת השבוע על מנת להתריע בפני הנוהגים מלבצע עבירות אלו, הביאה היום לאכיפה ורישום של 53 דו"חות בגין שימוש במכשיר סלולרי במהלך נהיגה.

במשטרה ציינו כי – "המטרה העיקרית הנה הצלת חיי אדם, למנוע את ההרוג והפצוע הבא בתאונות הדרכים. על אף שהתרענו מראש על התמקדות אכיפה בנושא, מדובר עדיין במספר רב של כאלו שנוהגים תוך התעסקות מסכנת חיים שלהם ושל הסובבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך