סוכל ניסיון הברחה של סיגריות בשווי 4 מיליון ש"ח

ניסיון הברחה של אלפי חפיסות סיגריות בשווי של למעלה מ-4,000,000 מיליון ש״ח באמצעות רפסודה ענקית באשדוד סוכל אתמול בלילה על ידי יחידת המכס אשדוד ושוטרי משטרת ישראל, 2 חשודים נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה במכס.
סוכל ניסיון הברחה של סיגריות בשווי 4 מיליון ש"ח

פעילות מבצעית משותפת של חוקרי יס״מ (סמים ומכס) אשדוד ושל שוטרי משטרת ישראל בוצעה הלילה בים באשדוד במהלכה נתפסה בעומק הים על ידי יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל רפסודה ועליה 150,000 חפיסות סיגריות תוצרת חוץ בשווי של למעלה מ-4,000,000 מיליון ש״ח, שני חשודים נעצרו והועברו לחקירה במכס.

במהלך הפעילות המבצעית שהתבססה על מידע מודיעיני שהתקבל במכס אשדוד ואשר העלה חשד  שסיגריות ומוצרים אחרים חייבי מס בהיקפים עצומים מוברחים דרך הים, זוהתה היום בשעה 01:00 לפנות בוקר חבירה של סירת דייגים לאוניית משא זרה אשר עגנה 7 ק"מ מהחוף בתוך המים הטריטוריאליים של ישראל.

בעזרת האמצעים המיוחדים שהופעלו זוהתה הורדה למים של רפסודה ענקית באורך של שמונה על ארבעה מטר מספינת המשא. סירת הדייג, בה זוהו שני חשודים התחברה לרפסודה באמצעות כבל פלדה. לאחר מספר דקות נקרע כבל הפלדה מהרפסודה והיא נשארה לצוף ליד ספינת המשא.

לאחר מכן נערך מעקב על סירת הדייג שנכנסה למרינה אשדוד, שני החשודים ששהו בה, נעצרו ובמקביל שוטרי השיטור הימי יצאו לאסוף את הרפסודה מלב ים. הרפסודה נגררה לחוף ובבדיקה שנערכה בה נתגלו 150,000 חפיסות סיגריות תוצרת חוץ מוברחות, בערך כספי של כ- 4.5 מיליון ₪. בשלב זה נערכות פעולות חקירה רבות בשילוב יחידת החקירות של המכס ומע"מ ת"א , משטרת ישראל ויס"מ אשדוד.

במהלך היום יובאו החשודים להארכת מעצר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך