צפו: חשב ששוטרים הם מחסלים ופתח בנסיעה פרועה בכביש

מרדף מבוכן התנהל בכבישי אשדוד אחר יעד מודיעיני של המשטרה שנהג כשהוא בפסילה, הוא נמלט ונהג נגד כיוון התנועה ואף חצה רמזור באדום, אך לטענתו אמר "חשבתי שמדובר במחסלים מהעולם התחתון"
צפו: חשב ששוטרים הם מחסלים ופתח בנסיעה פרועה בכביש

רחוב שער האריות הממוקם ברובע הסיטי בעיר הפך לזירת מרדף פרועה לפני מספר ימים. בלשים סמוים חיכו שהיעד המודיעיני של המשטרה אחריו עקבו יעשה טעות ויעלה על רכבו – בעת שהוא נמצא בשלילה.

החשוד לא שם לב לנוכחות השוטרים ועלה על רכבו, אלא שמיד בתחילת הנסיעה הוא הבחין כיצד מתקרבים אל רכבו, והחל בנסיעה פרועה ואף נסע נגד כיוון התנועה ועבר ברמזור אדום. לבסוף שהגיע החשוד למצב שאינו יכול לברוח מהשוטרים הסמוים הוא עצר, יצא מהרכב ומיד הבין שהיו אלו בלשים ששמו עליו אזיקים ועצרואותו.

בחקירתו החשוד טען כי הוא חשב שהולכים לפגוע בחייו. "הוא קיבל מידע קונקרטי שיש כוונה לפגוע בו, כאשר מגיע רכב שכור ושוטרים על מדים אזרחיים כמובן שהוא חשב שמנסים לחסל אותו", אומר עורך דינו של הנאשם ואליד כאבוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך