הפגנה, מהומה – והלוויה קורעת לב לילד בן ה-9 מאשדוד

לילה קשה עבר על משפחתו של הילד בן ה- 9 שנפטר במהלך השבת לאחר שדלקת שהייתה בגרונו לא טופלה כראוי עוד קודם לכן ע"י הרופא
הפגנה, מהומה - והלוויה קורעת לב לילד בן ה-9 מאשדוד

לילה סוער במיוחד עבר על משפחת קמינר מאשדוד שאיבדו את בנם בן ה- 9 במהלך השבת בעקבות דלקת גרון שלא טופלה כראוי, זאת לאחר עיכוב של שעות ארוכות בקיום הלוויה, כשמאות אנשים שמכירים את המשפחה ממתינים בפתח בית העלמין להתחלת הלוויה.

הכל החל שעה קלה לאחר צאת השבת, כשאמבולנס העביר את גופתו של הילד בן ה- 9 מבית החולים קפלן לכיוון בית העלמין באשדוד, שם חיכו בני המשפחה להתחיל במסע הלוויה שנקבע לשעה 23:30, אלא שמשטרת אשדוד החליטה לשלוח ניידות לעבר האמבולנס ולהסיט אותו לעבר בית החולים, שם ביקשה המשטרה שהילד יעבור בדיקות מקיפות לפני הבאתו לקבורה.

אלא, שהמשפחה התנגדה נמרצות, ובמשך שעות ארוכות התקיימו דין ודברים בין רבני חסידות גור ממנה באה המשפחה לבין השוטרים, במטרה למנוע מהמשפחה את עוגמת הנפש ולהביא את הילד לקבורה, בשלב מסויים גם הרב הראשי לאשדוד הגיע לבניין המשטרה והחל לשוחח על כך עם בכירי התחנה.

לקראת השעה אחת וחצי בלילה כשכל הניסיונות לא העלו דבר, החלו עשרות בני המשפחה להתאסף סביב תחנת המשטרה במטרה להפגין ולנסות לשנות את ההחלטה, ואכן לקראת השעה שלוש לפנות בוקר שוחררה גופת הילד לקבורה כשמאות מהחברים ובני המשפחה שהגיעו שעות ארוכות קודם לכן מירושלים ובני ברק, מלווים את הילד בן ה- 9 בדרכו האחרונה.

במהלך הלוויה פרצו בבכי קורע לב האבא והסבא שלו, שהם מספרים בשבחו של פנחס קמינר הילד הקטן והמתוק, שמעולם לא עשה דבר רע לאיש, ונקטף בטרם עת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך