מכבי ת"א פנתה לגנט בעניינו של חאתם עבד אל חמיד

מכבי ת"א, עלתה מדרגה בעניין חאתם עבד אלחמיד. סגנית האלופה פנתה לקבוצתו של אלחמיד בבלגיה וביקשה לצרף אותו לשורותיה. גם מ.ס אשדוד בתמונה אלחמיד אישר את הידיעה וגם אמר: "את היחס שקבלתי באשדוד לא אקבל בהרבה מקומות".
הבקיע פנדל - אלחמיד
הבקיע פנדל - אלחמיד

מכבי ת"א, פנתה לגנט, קבוצתו של חאתם עבד אל חמיד, בלמה של מ.ס אשדוד וביקשה לצרפו לקראת העונה הבאה.

אלחמיד שחוזר אוטומטית לגנט הבלגית, לה שייך כרטיסו, לאחר שרכשה אותו ממ.ס אשדוד, לא רוצה להישאר בבליגה. מכבי ת"א כבר התעניינה וכנראה גם נעשתה פניה. עכשיו ת"א, סגנית האלופה, עלתה מדרגה בכל הקשור לרצון לראות את הבלם, שעשה עונה מצוינת באשדוד, משחק אצלה בעונה הבאה ומחזק את חוליית ההגנה.

גם מ.ס אשדוד בתמונה עם אלחמיד, אבל ברור שההצעות שיגיעו ממכבי ת"א הן גבוהות מאוד. השחקן עצמו שאישר את הידיעה אמר היום, באימון שישי, עלה עונה במ.ס אשדוד: "היחס שאני קיבלתי במ.ס אשדוד, לא אקבל בהרבה קבוצות".

כזכור אלחמיד הגיע לאשדוד בקיץ, כאשר לא רצה להישאר בבלגיה שם קיבל דקות משחק בודדות. הוא פתח כקשר אח"כ כמגן, אבל בסוף  בעצה אחת עם המאמן דאז, רוני אוואט, הוא התחיל לשחק כבלם ומאז הוא הפך לסיפור הצלחה. אשדוד היא קבוצת ההגנה השלישית הכי טובה בליגה, לאחר הפועל באר שבע ומכבי ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך