מצטיין קצין המשטרה הצבאית הראשי: סרן שימי יפרח מאשדוד

מידי שנה לקראת יום העצמאות נבחרים מספר חיילים כמצטייני קצין המשטרה הצבאית הראשי לקבל תעודות הערכה על שירותם המשמעותי ועבודתם הנכרת. החיל מורכב מיחידות שונות, מעניינות ומגוונות הפועלות למען אכיפת החוק והסדר בצבא ועוזרות לחזק את החוסן המוסרי של צה"ל.
מצטיין קצין המשטרה הצבאית הראשי: סרן שימי יפרח מאשדוד
אחד ממצטיינים אלו הוא סרן שימי יפרח, בן 25 מאשדוד. כבר לפני גיוסו שימי רצה להיות במשטרה הצבאית, ובשנת 2008 הצליח להתגייס לחיל ועבר טירונות פלוגת שוטרים צבאיים. מהטירונות הוא שובץ לקורס בילוש ולאחר מכן התחיל את שירותו הסדיר, המשיך לשירות במשטרה הצבאית החוקרת ולעוד מספר תפקידים נוספים. לאחר זמן מה שימי הוצא לקצונה ועבר תקופה זו בהצלחה. הוא שובץ לראשונה כקצין להיות מפקד מגמה בהדרכה במודיעין ובילוש למשך כשנה וחצי. באוגוסט שעבר שימי עבר להיות קצין ביחידת לוחמי המעברים שמפקחים על המעברים, ועד היום משרת כמ"פ. "החיל מאוד מקצועי והחיילים עושים עבודת קודש" מספר שימי, "צריכים להבין שחיילים אלו מגינים על הארץ ועל תושביה בגופם ומונעים ביום יום פשיעה, טרור והברחות״.
שימי שיחזר לנו רגע שחקוק לו בזכרון עד היום, "פעם עשיתי תדריך מעמיק לחיילי על איך שתופסים דופן כפולה במשאית שעוברת ומנסה להבריח סחורה בלתי חוקית במעבר. חצי שעה לאחר התדריך, אחד מחיילי החליט לעשות בדיקה מעמיקה למשאית שנראתה תחילה ריקה מבפנים", הוא המשיך והסביר, "בבדיקה זו אחד מהחיילים הצליח להבחין בדופן כפולה, ובכך מצאו וסיכלו הברחה של טון וחצי של בשר. הצלחה זו היא בזכות הערנות והמקצועיות של החיילים"
שימי לא סתם קיבל את אות הערכה זו וימשיך לעשות את עבודתו נאמנה ובמצויינות נכרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך