אדווה בטיט ממקיף י"א קיבלה תעודת הצטיינות בחידון התנ"ך

אדווה בטיט, תלמידת כיתה י' ממקיף י''א, עברה שלבים רבים עם עבודה שכתבה בתנ''ך, וזכתה לקבל עליה תעודת הוקרה משר החינוך נפתלי בנט, במהלך חידון התנ''ך העולמי שהתקיים ביום העצמאות. בשבוע הבא העבודה הכתובה שלה תהפוך להצגה ותעלה על הבמה בטקס מרגש.
אדווה בטיט ממקיף י''א קיבלה תעודת הצטיינות בחידון התנ''ך

בין הטקסים הלאומיים שהתקיימו ביום העצמאות, התקיים גם חידון התנ"ך העולמי בתיאטרון ירושלים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך נפתלי בנט ומכובדים רבים נוספים. במהלך האירוע המרגש, חולקו תעודות ופרסים לשישה תלמידים מכל רחבי הארץ, אשר כתבו את העבודות הטובות ביותר בתנ"ך במסגרת תחרות "תורה, נביאים וכותבים". אחת מהם היא אשדודית משלנו, אדווה בטיט בת ה-16.

בטיט, תלמידת כיתה י' במקיף י"א הלומדת בכיתת המצטיינים, מרחיבה את לימודיה במקצועות פיזיקה ומדעי המחשב ולוקחת חלק פעיל ב"מגשימים", תוכנית הסייבר הלאומית. היא מספרת כי במקום לעשות במקצוע התנ"ך עוד מבחן מן המניין, החליטה המורה לעזור להם לחשוב באופן יצירתי וביקשה מהם להגיש עבודה. הם קיבלו 42 נושאים של סיפורי תנ"ך מוכרים, ומתוכם היו צריכים לבחור נושא אחד ולהביא אותו בצורה עדכנית ומיוחדת.

אדווה בחרה בסיפור היחסים המורכב של רחל, לאה ויעקב. היא החליטה להציג אותו בכתב בצורה של סיפור אהבה אגדי בין רחל ליעקב, ובו היא מתארת כיצד לאה שהוכרחה להתחתן עם יעקב, מרגישה נחותה ולכן אלוהים מפצה אותה בכך שנתן לה ילדים ולרחל לא, ובכך תשומת הלב של יעקב מתחלקת ביניהן באופן שווה. בטיט מספרת כי לקחה את העבודה במלוא הרצינות, עשתה תחקיר מעמיק בנושא והשתדלה להפיח בו חיים ולהביא אותנו לימינו בצורה פשוטה וברורה.

מתוך 35 עבודות שהוגשו בכיתתה, נבחרו שלוש עבודות מצטיינות, ביניהן של בטיט, הן נשלחו לבדיקה מחוזית ומשם התקדמו גם לתחרות ארצית. בכל מחוז נבחרה עבודה מצטיינת, כשהעבודה של אדווה היא הטובה ביותר באזור הדרום.

בחידון התנ"ך העולמי כאמור קיבלה אדווה תעודה במעמד מרגש וגיפט קארד על סך 1,000 שקל. בשבוע הבא יתקיים בתל אביב טקס נוסף, ספציפי לתחרות "תורה, נביאים וכותבים" בו ייקחו חלק גם משפחות המצטיינים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך