אסור לוותר לאמיר חצרוני בשם כבודם של חללי צה"ל

לא יעלה על הדעת שבשם חופש הביטוי, החשוב לכולנו, יוכלו אנשים לפגוע באחרים. מה שעשה האפס האנושי פרופסור אמיר חצרוני, כשהעלה סרטון הלועג לחללי צה"ל, הוא מזמן אינו חופש ביטוי. הוא פגיעה בכבודם של החללים ובני משפחותיהם וגם זו זכות שצריך לשמור. ומתי יגיע נבחר ציבור וישלח את חצרוני מפה הכי קרוב לעזאזל? ויש לי בדיוק את נבחר הציבור המתאים לכך.
משה סידי הידוע גם כחכם סידי
חכם סידי

אני לא חושב שיש אדם אחד בארץ שלא ראה את הסרטון של פרופסור אמיר חצרוני, הפרופסור ההזוי על גבול מטורף (סליחה על המחמאה, אבל זה בסדר. על גבול חופש הביטוי, לא?), שבו הוא לועג לחללי צה"ל ומצלם סרטון ליד קברם ועוד בסמוך ליום הזיכרון.

חצרוני האפס האנושי (חופש ביטוי מה אתם רוצים) העלה פוסט וכתב בין היתר כשהוא מצולם לצד קברי חללי צה"ל: "בניגוד ליום הזיכרון לחללי צה"ל שהוא יום הזיכרון לטמבלים שלא היה להם שכל ללכת לחר"פ להעמיד פנים שהם חולים…". או בפוסט נוסף: "לכבוד יום הזיכרון המתקרב קפצתי להר הרצל לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל. בשנים קודמות צחקתי בעיקר על אהבלים שהתנדבו לצנחנים במקום ללכת לקב"ן להוריד פרופיל ל-21 וגמרו בתוך ארון, כמו המתאבד המפורסם רועי קליין ז"ל שבמותו ציווה לאשתו את הרב לוינשטיין. השנה אתייחס גם לג'ובניקים, שהאמינו שאם הם ישרתו באפסנאות ולא בקרבי הם יישארו בחיים, אבל טעו".

אמירות נוראיות שקשה לאדם נורמאלי לשמוע אותן ולעבור לסדר היום. חצרוני הכלום האנושי (ושוב חופש הביטוי), שרגיל להשתמש באמתלת חופש הביטוי בכדי לפגוע בכל דבר אפשרי, הגזים הפעם והוא באמת חצה כל גבול אפשרי, ונראה היה כי הוא הולך לשלם על כך, לפחות מבחינה חוקית. אבל מסתבר כי זה בינתיים לא קורה.

בואו נבחן רגע את חופש הביטוי, בו השתמש האדם המיותר הזה (כן, כן, צודקים… גם לי מותר בשם חופש הביטוי): "חופש הביטוי הוא הזכות הבסיסית המגנה על היכולת שלנו לעשות זאת: להביע את עצמנו, את מחשבותינו, רעיונותינו ואמונותינו, בכל דרך שנמצא לנכון. לכל בן אדם, מעצם היותו אדם, צריכה להינתן האפשרות להביע את עצמו, את עולמו הפנימי, כאשר הוא רוצה לעשות זאת ובדרך שבה הוא, או היא, בוחרים לעשות זאת. זכות חופש הביטוי איננה מוחלטת ויש לה גבולות הקובעים את היקפה. חופש הביטוי לא מגן על כל סוג ואופן של ביטוי, אלא רק על ביטוי שאינו מכיל פגיעה שאינה מוצדקת בזכויות אחרות, או בערכים חברתיים אחרים".

הבנתם? במילים אחרות כל עוד אין פגיעה לא מוצדקת באחרים חופש הביטוי מותר. אז אני שואל אתכם, זו לא פגיעה באחרים? זו לא פגיעה בכבודם של חללים ושל בני משפחותיהם? יודעים מה, לא רק שלהם, אלא גם שלנו. שהרי במותם ציוו לנו חיים ולא, זו לא רק אמירה, זו אמת. האם חופש הביטוי בו משתמש היצור העלוב חצרוני (נכון…גם זה חופש ביטוי), שגם עליו הם הגנו בגופם, אינו פוגע בכבודם ובזכויותיהם של אחרים?

ברור שכן זה פוגע ולא ברור למה הוא עדיין מסתובב בנינו. האם הישועה תגיע פעם אחת מנבחרינו? האמת, אני מתקשה לראות מחוקק אחד, בבית המחוקקים שלנו, שיתפנה לזה. הם יריבו על תאגיד השידור, זה כן, על זה יפרקו ממשלה. הם יריבו על מי יוזמן או לא להודעה של שר האוצר על הקלות במיסים לאזרחים, אבל על זה? על חללי צה"ל למה שיתאמצו? אולי אני מקצין, אבל מזמן היינו צריכים לראות מי מהמחוקקים שלנו, או השרים שלנו קם ועושה מעשה נגד פח הזבל האנושי חצרוני (חופש ביטוי נ הנה ונה נה…).

אזרחים כן הגישו תלונה, אבל נבחרי ציבור. כלום. פשוט בושה. אבל יש לי הצעה מעולה. אני יודע גם מי מהמחוקקים צריך לעשות את זה להגיש תלונה נגד חצרוני היצור העלוב (מי אמר חופש ביטוי ולא קיבל?), ובכך לכפר על מעשה נוראי וטעות שעשו.

עוד לא הבנתם? אז קבלו את התשובה. אני מתכוון לחברי הכנסת יואב קיש ומיקי זוהר, שביקרו הורים שכולים בעת דיון בלקחי "צוק איתן", ובעיקר דוד ביטן שהגדיל לעשות וקרא לעבר אחד ההורים השכולים, "שקרן". אני מצפה מכם לגרום למוטאציה חצרוני (חופש ביטוי… איזו מילה נהדרת), לשלם על מה שעשה ויפה שעה אחת קודם. רק אז ייסלח לך מר ביטן ולכם האדונים זוהר וקיש על ההתפרצות שלכם כלפי ההורים השכולים.

תשלחו אותו הכי קרוב לעזאזל, תורידו את החיוך שלו שמופיע ליד קברי החללים והאמינו לי, אני מקדיש לכם פה עמוד הלל שלם. רק תעשו מעשה. זה חוב מוסרי שלכם כלפי ההורים השכולים ואזרחי המדינה השפויים והכואבים.

ולך חצרוני, יש לי הרבה איחולים, אבל הם עוברים הפעם את חופש הביטוי… אני בניגוד אלייך, מבין את זה. אתה לא ראוי לשום חמלה, אבל אם אשתמש בהם, ארד לביב השופכין שבו אתה מתנהל ואני טוב ממך. אבל כן אאחל לך שהתמונה הבאה שנראה אותך, יהיה כאשר בועטים בישבנך במשטרת הגבולות עם כרטיס לכיוון אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך