סבל מכאבי גב חזקים ויקבל 7,000 ש"ח לכל חייו

מנהל המוסך מאשדוד כבר כמעט התייאש, לאחר שניסה במספר ערוצים שונים לקבל הכרה מהביטוח הלאומי, לאחר שסבל מכאבי גב חזקים. רק לאחר שפנה למשרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, תביעתו התקבלה והוא יוכל להמשיך ולעבוד, בלי שום קשר לקצבה הקבועה שיקבל מהביטוח הלאומי.

מנהל מוסך מוכר מאשדוד עבר מסע תלאות מול המוסד לביטוח לאומי, ובסופו של דבר ניצח. במשך שנים ארוכות המנהל סבל מכאבי גב חזקים, שרק הלכו והחמירו. היה לו ברור כי הכאבים הללו נובעים בשל עבודתו המאומצת, אך לרוע מזלו במשך שנים לא הצליח להוכיח זאת מול הביטוח הלאומי, למרות שנעזר במספר גופים ומייצגים שונים.

רגע לפני שהרים ידיים, מנהל המוסך פנה למשרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, כדי שיגישו תביעה חוזרת בשמו. לאחר שנאספו חומרים חדשים והתמונה הוצגה בצורה ברורה ופשטנית יותר, המוסד לביטוח לאומי קיבל את התביעה, ונקבע כי העובד יקבל קצבה בשיעור של 7,000 שקל בחודש עד לתום תוחלת חייו. וזאת ללא כל מגבלה להמשיך ולהתפרנס מעבודתו כפי שנהג לפני ההחלטה האמורה.

עו"ד מאיר הילל-טבול, שרשם יחד עם עו"ד איגור גונטמכר, שורה של הצלחות בתביעות שהוגשו נגד המוסד לביטוח לאומי, אמר בעניין זה: "מנהל המוסך היה קרוב מאוד להרים ידיים, לאחר שבמשך שנים לא רשם הצלחה בהתנהלות שניהלו נציגים מטעמו מול הביטוח הלאומי. לאחר שפנה אלינו, ביצענו כמה וכמה פעולות אופרטיביות, שהניבו תוצאה חיוביות מאוד, לשביעות רצונו של מנהל המוסך".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך