"נס הפסח" של תושבת אשדוד

כספי המשכנתא נזרקו בטעות לפח ע"י תושבת העיר המתגוררת ברובע הסיטי, עובדי הניקיון של עיריית אשדוד "שלפו" את השטרות מהררי הזבל

המשנה לראש מינהל התפעול דני אלגרט, התרגש מאוד לנוכח השירות שהעניקו עובדי הניקיון לתושבת העיר, אשר השליכה בטעות את כספי המשכנתא שלה לאשפה. "ביום שני האחרון פנתה תושבת העיר ברובע הסיטי אל מפקחת הניקיון גלית אדרי, וכשהיא נסערת ונרגשת סיפרה לה על המעטפה ובה כספי החזר המשכנתא שלה, אשר הושלכה בטעות לאשפה יום קודם לכן", כך מתאר דני אלגרט את הדרמה שהחלה בקול בכי וחרדה. הוא ממשיך ומתאר: "בפעילות מהירה גייסה גלית אדרי את המפקח רפי גלנטי שהזעיק משאית לפינוי אשפה, ובפעילות משותפת עם עובדי הניקיון הם רוקנו את תכולת טמון הקרקע וערכו חיפוש יסודי בין שקיות האשפה אל מול עיניה המתחננות של התושבת המודאגת".

סוף טוב הכל טוב. המעטפה ובה הכסף נמצאה בין ערמות האשפה והוענקה אחר כבוד לתושבת המאושרת, כשברקע ניצבים השכנים ועוברי אורח ומוחאים כפיים לעובדי הניקיון. אלו כמובן מיהרו לאסוף חזרה את האשפה אל תוך הטמון ולנקות המקום היטב.

"אין לי מילים להודות לחבר'ה האלה על מה שעשו עבורי", אמרה התושבת והוסיפה "אני אסירת תודה ומאחלת להם רק טוב בחיים". אלגרט שיבח את התושיה שגילו העובדים, למן המפקחים ועד לאחרון העובדים. "אין זו הפעם הראשונה שעובדי הניקיון ואנשי התפעול נתקלים במקרים מיוחדים שבהם תושבים נדרשים לעזרה מהם, אבל כל סיפור כזה הוא מרגש ומיוחד ואני שמח שגם הפעם הוא הסתיים בהפי-אנד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך