סירושטיין: "מאמין שעוד מעט נדבר על העונה הבאה"

מיקי סירושטיין, בלמה של מ.ס אשדוד, מסיים העונה חוזה. כמו שזה נראה שני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות. סיפור השנה שעברה, בה עזב וחזר, לא יחזור על עצמו. סירושטיין: "תמיד אשדוד הייתה הבית".

בסיום המשחק מול הפועל ת"א, הגיע מיקי סירושטיין בלמה של מ.ס אשדוד לעמדת הראיונות. בין ייתר השאלות על המשחק הוא נשאל על העונה הבאה. סירושטיין ענה בצורה הכי כנה ועניינית: "אני מסיים חוזה בסוף השנה ועוד מעט נתחיל לדבר על השנה הבאה".

בשנה שעברה כזכור עזב סירושטיין את אשדוד, עבר לבני יהודה ולאחר 3 משחקים (2 בגביע הטוטו ואחד בליגה) הוא חזר. הפעם לא נראה כי הסאגה הזו תחזור על עצמה. יש שביעות רצון הדדית, הן מצד השחקן והן מצד הקבוצה. מיקי סירושטיין: אשדוד תמיד הייתה הבית ב-5 השנים האחרונות ואני מאוד אוהב את האנשים והשחקנים פה".

בנושא המקצועי, הרי שבשבת (19.00, הי"א), תגיע הפועל רעננה למשחק מול אשדוד. המשחק לא קובע לשתי הקבוצות, אלא רק למיקום בפלייאוף התחתון. נראה כי המאמן בן שמעון יעניק לשחקנים רבים מנוחה ויישחקו שחקני שבדרך כלל מקבלים פחות דקות משחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך