ברביעי אשדוד/ב.ט עם נואלס פוגשת את האלופה

ברביעי (19.00, "הקרייה"), תארח מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה את מכבי ראשל"צ האלופה שנאבקת על מקום בפלייאוף. 4 מחזורים לסיום העונה זה אולי משחק ההזדמנות האחרונה לאשדוד להאבק על מקום גם עבורה שם. נואלס עשוי לקבל דקות במשחק. מנהל הקבוצה ממן התפטר.
ניצחון נגד הרצליה

כשנותרו 4 מחזורים לסיום מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, רוצה להשאיר לעצמה עוד איזה עניין בליגה. לכן היא תצטרך ברביעי (19.00, "הקרייה"), לנצח את האלופה מכבי ראשל"צ, שתגיע  בכדי להבטיח לעצמה את המקום שם.

אשדוד לא תרד ליגה, היא הבטיחה את מקומה לפני מספר מחזורים. מנגד 4 מחזורים לסיום, היא רחוקה 3 משחקים מהפלייאוף העליון, הסיכויים נמוכים, אבל ניצחון על ראשל"צ יצמצם את הפער מהמקום ממנו עולים לפלייאוף העליון, השמיני ל-2 משחקים, אז אולי תיווצר הזדמנות נוספת. הפסד ואשדוד יכולה ללכת לים, כבר "לרחצה לילית", לאחר המשחק ברביעי.

מי שעשוי לקבל דקות, גם אם בודדות, הוא פרסטון נואלס. נואלס הפצוע ביד, ויתר על ניתוח ומתאמן בימים האחרונים. אם ירגיש שהוא יכול לשחק, המאמן מאיר טפירו, יעניק לו מספר דקות בכדי לשלבו. נואלס אמור להמשיך לעונה נוספת, לכן לקבוצה חשוב שיחזור עד תום הליגה הסדירה לכושר משחק ויבריא מהפציעה.

בעניין אחר, יגאל ממן מנהל הקבוצה הודיע על התפטרותו. במכתב ששלח להנהלת הקבוצה כתב כי הוא שומר את הסיבות לעצמו. בקבוצה קיבלו את התפטרותו. בעמוד הפייסבוק שלו כתב ממן: "זהו פורמלית אני ומכבי אשדוד Out תודה לכל מי שתמך במהלך השנים. עם הפנים לאתגר הבא".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך