אשדוד חוגגת עצמאות

סטטיק ובן אל תבורי, מירי מסיקה ועדן בן זקן ילהיבו את הקהל האשדודי. החגיגות השנה יהיו בשד' משה דיין הסמוך לכיכר המפרשים

כמדי שנה מגיעים להופיע באשדוד מיטב הזמרים ביום העצמאות, מה שהפך כבר למסורת. גם השנה השקיעו והביאו את הזמרים הבולטים בישראל כשעל הבמה המרכזית יופיעו האומנים הבאים: מירי מסיקה, סטטיק ובן-אל תבורי ועדן בן זקן. על במת הילדים תופיע כוכבת הילדים מיכל הקטנה. יורם סויסה ירקיד את צעירי העיר ומפגן זיקוקין מרהיב יאיר את השמיים. ויש גם חידוש מרענן ומבורך. בערב יום העצמאות עיריית אשדוד ואגף האירועים מעמידים לרשות התושבים הסעות חינם, למתחם האירועים ובחזרה. את מפת ההסעות ניתן לראות באופן מפורט בפרסומי העירייה.

השנה יחול שינוי משמעותי, ומתחם אירועי העצמאות שהיה ממוקם בשד' הרצל, סמוך לתחנה המרכזית, יועתק למתחם שד' משה דיין הסמוך לכיכר המפרשים, זאת בשל העבודות במסגרת פרויקט REWAY. גם השנה יפעלו ארבע במות: במה מרכזית בחנייה הסמוכה לכיכר, במה חסידית בחלקו הצפוני של חניון פארק אשדוד-ים, במת ילדים בחלקו הדרומי של חניון פארק אשדוד-ים, ובמת הרכבים בחניון הרחב מצפון למשכן לאומנויות הבמה.

למחרת, כל הפארקים בעיר יהיו פתוחים וזמינים לבילוי משפחתי, פיקניקים ופעילות הפגתית. הנחיות לגבי המותר והאסור בפארקים פורסמו באמצעי התקשורת. רק נציין כי הבערת אש אסורה בפארקים למעט מקומות שבהם הותרו מנגלים מוגבהים. בפארק אשדוד ים אסורה הדלקת אש בכל שטח הפארק וכך לאורך רצועת החוף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך