בן רייכרט יעמוד לדין בגין הפגיעה בחן עזריאל

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בן רייכרט שחקנה של הפועל ת"א לדין משמעתי בגין פגיעה בגבו של חן עזריאל ממ.ס אשדוד, פגיעה שנעלמה מעיניי השופט אלון יפת. הדיון יתקיים ביום חמישי ( 16:00). אם יורחק לא יישחק רייכרט במשחק המכריע של קבוצתו מול אשקלון בשבת.
השחקן חן עזריאלי

האם הפגיעה של בן רייכרט מהפועל ת"א, בחן עזריאל, שחקנה של מ.ס אשדוד, בשבת, במשחק בין שתי הקבוצות, תעלה לו ולקבוצתו ביוקר? ייתכן מאוד.

תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף, הודיע ביום שני, כי החליט להעמיד לדין את רייכרט בעקבות פגיעה בעזריאל שנעלמה מעיניי השופט אלון יפת, אבל נתפסה במצלמות הטלוויזיה. הדיון ייערך ביום חמישי (16.00)

בהחלטתו כתב תובע ההתאחדות בין היתר: "בדקה ה-72, לערך, במהלך ריצה של הנאשם עם הכדור לכיוון מחצית המגרש לש הקבוצה היריבה, תפס אותו שחקנה של מ.ס אשדוד חן עזריאל מאחור ולאחר התפיסה, כשנעצר המהלך, היכה הנאשם את עזריאל בגבו".

אגב אם יוחלט להרחיקו, לא יוכל רייכרט לקחת חלק במשחק המכריע ואלי החשוב ביותר של הפועל ת"א העונה, מול הפועל אשקלון בשבת ("המושבה", 19.00) וזה עלול לפגוע מאוד בקבוצתו.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך