מספרד באהבה: ענבל בן שטרית בהופעה!

בחברה העירונית לתרבות הפנאי ממשיכים לפרגן לאמני העיר אשדוד במסגרת מיזם 'אמני אשדוד על הבמה' תופיע ענבל בן שטרית (30) מאשדוד בשירי אלבום הבכורה "מספרד באהבה", עם שירים שכתבה והלחינה. חולמת ומגשימה בספרדית.
מספרד באהבה: ענבל בן שטרית בהופעה!
ענבל בן שטרית.

ענבל בן שטרית ודאי מוכרת לכם מהתוכנית "X פקטור" בה השתתפה לפני כארבע שנים (2013) וכבשה את השופטים והצופים עם מראה מחוספס וקול מלטף. מאז, היא הספיקה להופיע בהרבה מקומות במופעים מלאים או כמופע חימום באשדוד כמו: מונארט עם לילה מלקוס, בפסטיבל הבירה, במשכן חיממה את קרן פלס לפני כשלוש שנים וגם בפאבים מקומיים כמו: פאב ה"זה", אידי בחוף, ארמיס, קפה ג'וליה ועוד…

חוץ מאשדוד ענבל הופיעה ברחבי הארץ ועשתה סיבוב הופעות בספרד, בערים שונות ובעיקר במדריד כדי להעמיק את החיבור שלה לפלמנקו והמוזיקה הספרדית ככלל. בזמן "15 דקות התהילה" של אחרי התוכנית הוציאה ענבל סינגל אחד בעברית, של שיר שכתבה בכלל בספרדית אולם תרגמה לעברית, לא באמת התחברה וחשה שזה מאולץ ולכן גנזה אותו. בחודש הקרוב היא אמורה להוציא אלבום שהפיקה, כתבה, הלחינה הקליטה בהפקה עצמית באולפן בבית חנן (ליד ראשל"צ) ולכן היא מתגוררת שם לאחרונה. "אני מאוד אוהבת את הקהל האשדודי, זה קהל ביתי, חם ומפרגן, למרבה הפתעתי עוצרים אותי כל הזמן ברחוב ואומרים מילים חמות ומזהים אותי עדיין מהתוכנית. אני מקווה שעם הפרויקט של האלבום והמופע יזהו אותי בעתיד בגלל החומרים שלי", אומרת ענבל. החיבור של בן שטרית למוזיקה הספרדית נוצר מאז שהיא זוכרת את עצמה. אם לא ידעתם, בן שטרית מאומצת ופתחה לפני זמן מה את תיק האימוץ שלה, שם גילתה שיש לה שורשים צועניים, כך שאם עד אז נטתה לשלב בין כמה סגנונות כמו סלסה, מוזיקה ישראלית ולעזית, הדבר גרם לה להתחבר עוד יותר לעצמה ולדבוק אך ורק במוזיקה ספרדית. :פלמנקו זה הדם שלי, מגיל אפס אני זוכרת את עצמי שומעת אמנים כמו ה"ג'יפסי קינג" ו- "רוסריו" ועוד הרבה שירים שאף אחד מסביבי לא הכיר", אומרת בן שטרית.

על השילוב של השמחה והכאב במוזיקת הפלמנקו היא מספרת "פלמנקו אכן מלא בכאב ובתשוקה. אני מודה שקשה לכתוב שירים שמחים כמו לפני 50 שנה, כאילו לא היו לאף אחד דאגות אז הלכתי בחומרים שלי יותר למקום של כאב אבל עם זאת יהיה גם שמח".

בן שטרית תשיר כ- 14 שירים במופע, רובם חומרים מקוריים שכתבה והלחינה. איתה על הבמה היא תארח אמנים מקומיים שיבצעו איתה שילובים מעניינים בספרדית ועם ניחוח ספרדי וכן יש לציין כי נועה דרזנר- נגנית הגיטרה / פלמנקו הטובה בישראל שהופיעה ברחבי העולם ואפילו התארחה במופע של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד הצטרפה לבן שטרית לסבב המופעים.

"מספרד באהבה" – מופע ספרדי של הזמרת ענבל בן שטרית, אודיטוריום מונארט, אשדוד. יום רביעי, 10.05.2017, בשעה  20.00 פתיחת דלתות, בשעה 20.30 תחילת מופע. עלות כרטיס: 50 ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך