אדם שלקה בליבו עקב נפילת גראד יוכרז כנפגע פעולות איבה

המוסד לביטוח לאומי סירב להכיר במחלת הלב של אדם, אשר נכח בעת נפילת גראד בשכונתו, ככזו שנגרמה עקב האירוע. בית המשפט קבע: יש להכריז עליו כנפגע פעולות איבה גם בליבו, ולהגדיל משמעותית את קצבת הנכות שלו
אדם שלקה בליבו עקב נפילת גראד יוכרז כנפגע פעולות איבה

מחלת הלב שבה לקה תושב אשדוד נגרמה כתוצאה מרקטת גראד שנפלה בסמוך אליו, ולכן על ביטוח הלאומי להכיר בו כנפגע פעולות איבה גם בלבו" – כך קבע לאחרונה בית המשפט המחוזי בתל אביב.

המקרה הנדון אירע במהלך מבצע "עמוד ענן" בסוף שנת 2012, לאחר ש'עז א-דין אל קסאם', הזרוע הצבאית של חמאס, שיגרה רקטות גראד לעבר יישובי הדרום, ואחת מהן נחתה באשדוד בעת שברחוב טייל ג', תושב העיר כבן 55, ביחד עם בתו.

בעקבות נפילת הרקטה חש ג' ברע: לקה בהתקף חרדה קשה, סבל מלחצים בחזה ובאוזניים ופונה לבית החולים 'קפלן' לקבלת טיפול רפואי, שם אבחנו לו בעיה באי ספיקת לב ובתפקודו. גם לאחר שהוא שוחרר לביתו, הוא המשיך לסבול מלחצים בחזה ומקוצר נשימה שהלכו והחמירו, וכן מנזק נפשי ואף בעיות בשמיעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך