מכבי ת"א מנסה לצרף את חאתם עבד אלחמיד. גם מכבי חיפה בתמונה

חאתם עבד אלחמיד מחוזר על ידי מכבי ת"א שמנסה לצרפו. גם מכבי חיפה בתמונה. העונה המצוינת באשדוד שדרגה את מעמדו של השחקן, ששייך לגנט הבלגית, אבל לא יחזור אליה. טום בן זקן העביר לאלחמיד את סרט הקפטן במשחק מול הפועל ת"א כהערכה על כך ששיחק פצוע. אל חמיד: "יש לי כמה הצעות".
הבקיע פנדל - אלחמיד
הבקיע פנדל - אלחמיד

איך שגלגל מסתובב. מכבי ת"א, בה שיחק חאתם עבד אל חמיד, בלמה של מ.ס אשדוד העונה, ששחררה אותו בשנת 2011, מחזרת אחריו עכשיו בכל הכח, במטרה לצרפו לקבוצה. גם מכבי חיפה של גיא לוזון גיששה אצל השחקן.

בתחילת העונה הגיע אלחמיד לאשדוד. הוא שיחק בגנט הבלגית ולא קיבל דקות משחק. אשדוד קלטה אותו ושני הצדדים מסתבר הרוויחו בגדול. אלחמיד עבר מהר לעמדת הבלם והפך לאחד הבלמים הטובים בליגה ואשדוד הרוויחה שחקן הגנה מצוין. השדרוג באשדוד לא נעלמה מקבוצות הליגה, שכאמור מתחילות עכשיו בניסיונות לצרפו.

אלחמיד שייך לגנט שהשאילה אותו לאשדוד. הוא לא מעוניין לחזור לבלגיה מעדיף עם משפחתו, להישאר בארץ. בעבר אמר אלחמיד כי הוא ירצה בעונה הבאה לשחק במכבי ת"א. אבל כמאור כרגע הוא בוחן את ההצעות.  אלחמיד: "יש לי מספר הצעות אני לא סגור עדיין על אחת מהן". ברור שגם במ.ס אשדוד היו שמחים לראותו, אבל מבינים גם את העובדה שהוא יקבל הצעות גבוהות.

אגב מ.ס אשדוד, טום בן זקן, קפטן הקבוצה, העביר לפני המשחק את סרט הקפטן, מרצונו, לאלחמיד, ששיחק עם פציעה בשרירי הבטן, בכדי להביע את הערכתו והערכת הקבוצה  על כך שהוא משחק למרות הכל. אלחמיד: "שיחקתי עם רגל אחת מול הפועל ת"א, אבל היה שווה את הסיכון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך