הפועל אשדוד העפילה לליגת העל בטניס שולחן

תתרגלו לעוד נציגה לעיר בליגת העל. קבוצת הפועל אשדוד עלתה לליגת העל בטניס שולחן, לאחר שגברה בפלייאוף על מכבי ת"א וגבעתיים. יוסי רוזנבלט, מנהלה הוותיק של הקבוצה: "שמח ומאושר על ההישג. מודה לעיריית אשדוד על התמיכה".
הפועל אשדוד העפילה לליגת העל בטניס שולחן

לאחר כמה שנים של ניסיונות וכישלונות בשלבי הפלייאוף, הצליחו סוף סוף השנה חובטי טניס השולחן של הפועל אשדוד, במשימה הנכספת ולהעפיל לליגת העל בטניס שולחן

בסיום הליגה הסדירה זה הלך בקלות , ללא אף הפסד וכך גם השלב הראשון של משחקי הפלייאוף, שם גברו בקלות 3:1 על הפועל ירושלים. השלב הסופי, נערך בשבוע שעבר באולם הספורט של מכון וינגייט. בהשתתפות 4 קבוצות, חיפה, מבי ת"א, גבעתיים ואשדוד. זה הלך קשה כשכל משחק נמשך זמן רב ולא ברור מי תנצח.

נערכו בו מפגשים בין 4 קבוצות שמתוכם 2 עולות ליגה. משחק הפתיחה היה נגד  הקבוצה החזקה מחיפה  שמורכבת משחקני נבחרת ישראל לנוער. למעט ניצחונות של שחקן החיזוק האוקראיני , יבגני פיסמני, לא היה סיכוי נגדם והתוצאה, הפסד 3:2.

משחק השני היה מול קבוצת גבעתיים שניצחה במשחק הראשון את מכבי תל אביב. ניצחון של גבעתיים היה מעלה אותה ליגה ולא משאיר לנו כל סיכוי. המשחק היה רווי מתח,  ובסיומו ניצחה  אשדוד 2:3 .

ייבגני פיסמני, שחקן החיזוק האוקראיני שעשה את ההבדל

המשחק השלישי והקובע היה מול מכבי תל אביב. למרות שהפסידה פעמיים ( לחיפה וגבעתיים ) היה  לה סיכוי לעלות במידה שהיו מנצחים את הפועל אשדוד. לאשדוד היה ברור שניצחון בכל תוצאה, יעלה אותה ליגה. גם משחק זה היה מותח ונמשך כמעט עד חצות. בסיומו, ניצחה אשדוד , ניצחון 2:3 מתוק שהביא לפתיחת בקבוקי השמפניה וחגיגות האוהדים שהגיעו לאירוע.

אגב, עם אשדוד עלתה הקבוצה הצעירה מחיפה ניצחה גם את שאר הקבוצות ועלתה ראשונה.

יוסי רוזנבלט, מנהלה הוותיק של הקבוצה: "שמח ומאושר על ההישג. אני מודה לעירייה על התמיכה. אין ספק שללא תמיכתה של עיריית אשדוד, לא היינו עומדים במשימה. קיבלנו "כסף קטן" בהשוואה לענפים הגדולים, אבל בכל זאת סייע לנו להביא שחקן חיזוק מאוקראינה. אני שמח שההימור עליו הצליח, הוא הפתיע ברמתו ולא הפסיד אף משחק לאורך כל העונה. אין ספק שבלעדיו לא היינו עומדים במשימה".

גם השחקן המצטיין האשדודי, יוני דדון  שלא הפסד במשך כל העונה, השלים את חלקו בשני הניצחונות החשובים. בנוסף שיחקו גם אלעד אברויה וארתור ניפומיניאשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך