רן בן שמעון סיכם ל-3 עונות נוספות במ.ס אשדוד

יש מאמן למ.ס אשדוד ל-3 העונות הקרובות. רן בן שמעון מאמן הקבוצה ימשיך בתפקידו. כך נקבע היום בפגישה שנערכה במשרדי המועדון, פחות מ-24 שעות לאחר הניצחון על הפועל ת"א שקבע שאשדוד בליגת העל לעוד עונה. בן שמעון: "אני שמח מאד להמשיך לעבוד במועדון המיוחד הזה"
רן בן שמעון סיכם ל-3 עונות נוספות במ.ס אשדוד

פחות מ-24 שעות לאחר הישארותה של מ.ס אשדוד בליגת העל, סיכם המאמן רן בן שמעון ל-3 עונות בקבוצה. בן שמעון ימשיך לעבוד עם כל הצוות שעובד איתו כיום.

בהודעה של מ.ס אשדוד נמסר:

מועדון ספורט אשדוד שמח להודיע על הארכת כהונתו של המאמן רן בן שמעון ב-3 שנים נוספות.
לאור שביעות הרצון ההדדית מהחיבור בין מדיניות המועדון ושאיפותיו לבין דרכו ומטרותיו של בן שמעון, היה זה אך מתבקש שהעבודה המשותפת תימשך. כמו כן תימשך עבודתם של כל חברי הצוות המקצועי שאיתו.

רן בן שמעון: ״אני שמח מאד להמשיך לעבוד במועדון המיוחד הזה, שבזמן קצר מאד התחברתי אליו. מצאתי כאן אנשים מקסימים, הנהלה מסודרת, צוות מקצועי נהדר שעשה פה עבודה מדהימה לפני שהגעתי, שחקנים מצוינים שרעבים ללמוד ולהתקדם ומועדון חזק ואני בטוח שנמשיך לקדם את המועדון הזה ונעשה דברים מיוחדים ביחד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך