מרגש: האחות הקטנה יעל על קבר אחיה בן וענונו ז"ל – אמו כותבת לו עליה

לקראת יום הזיכרון שיחל היום בערב, עלתה משפחת וענונו לקברו של בנם - בן וענונו ז:ל שנהרג בצוק איתן ויחד איתם גם האחות החדשה יעל. "שנה שלישית עברה לה ואחותך הקטנה בת שנה. בדיוק לפני שנה בתאריך עברי זה ב׳ באייר נולדה לך אחות קטנה ערב יום הזיכרון" כתבה האם בפייסבוק
מרגש: האחות הקטנה יעל על קבר אחיה בן וענונו ז"ל - אמו כותבת לו עליה

"שנה שלישית עברה לה ואחותך הקטנה בת שנה. בדיוק לפני שנה בתאריך עברי זה ב׳ באייר נולדה לך אחות קטנה ערב יום הזיכרון, שזה היום בו אנחנו מזדהים עם כל משפחות השכול!!

אתה בן נכנסת לרשימה הזאת בלי פחד ודאגה, נכנסת עם גבורה ואפילו בלי מחשבה רעה, נכנסת עם אמונה גדולה לתופת שמשם לא חזרת… הגנת על המולדת שלך שכל כך אהבת וויתרת על משפחה כואבת עם אובדן קשה מכל!! בלי בן בכור.

בן, אחותך יעל היום בת שנה. היא באה לחלוק איתך את יום הולדתה. נכון שהכול מלמעלה, נכון שאלוהים יודע מה הוא עושה, נכון שהוא לקח לנו חיים והחזיר חיים… אבל דבר אחד אני רוצה להגיד לך – החיים שלך והנשמה תמיד איתנו! לא עוזבת, לא מרפא, לרגע הגעגועים לא עוזבים ולא נותנים מנוח.

עכשיו יעל שלנו עומדת פה ליד החלקה הקטנה שלך ואני פה יושבת ומביטה ומקשיבה ומבקשת ממך תבקש עליה את כל השמירה שרק אפשר!! תבקש על כל משפחתך הרבה נחת ואושר ושמחה במקום שיעל תבקש עלינו ??

היא לא מספיק גדולה בשביל לדבר…בכל זאת היא רק בת שנה. אז זכינו שאתה תברך אותה ביום הולדתה. את המתנה שלך כבר קיבלנו כמובן אחות קטנה ושמה יעל שלא תזכה לראות אח בכור גיבור.

היא תזכה לראות תמונות סרטונים ולשמוע סיפורים של גאווה על אחיה גיבור ישראל, בן. אני תמיד חושבת ומדמיינת מה היית עושה אם היית פה? בטוח היית מתחרפן מאהבה ליעל !!

אני מאחלת לה בשמך שתמיד תזכה לחיוך, שתהייה לנו בריאה ועם הרבה מזל בחיים ושתמיד תהייה המלאך השומר שלה לכוון אותה רק לדרכים ישרות. תודה לך על הכול, תודה שאתה מקשיב, תודה שאתה שולח הרבה סימנים, תודה שזכיתי לגדל אותך 19 שנים , תודה על מתנה עם הרבה חיים – יעל כמובן. תודה ששמרת עלינו ועל כל מדינת ישראל!!

אוהבים, זוכרים ולא שוכחים לעולם.

יום זיכרון מתקרב ואנחנו פה לזכור ולא לשכוח. שוב תודה וסליחה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך