מ.ס עם 0:2 על הפועל ת"א, הבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה

זהו. עכשיו זה מעשי ורשמי. מ.ס אשדוד הבטיחה שני מחזורים לסיום, עוד עונה בליגת העל. עם 0:2 על הפועל ת"א (מונד ואינברום), קבע עובדה, במשחק שבו נזקקו שני שחקני אשדוד לטיפול והוחלפו. עכשיו תתכונן הקבוצה לעונה הבאה בשקט.
מ.ס עם 0:2 על הפועל ת"א, הבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה

הייתם צריכים לשמוע את הרפרטואר ששרו שחקני מ.ס אשדוד בסיום המשחק מול הפועל ת"א, כמה לחץ השתחרר להם בחדר ההלבשה. כל השבוע עסקו באשדוד בחישובים, מה יקרה אם יקרה, לפני המשחק מול הפועל ת"א, אבל בסופו של דבר, זה נגמר בצורה הכי טובה שיכולה להיות, ניצחון 0:2 על הפועל ת"א והבטחת עונה נוספת בליגת העל. עכשיו אפשר לחשוב קדימה, על העונה הבאה, בשקט ובלי לחץ.

המשחק היה מאוד אגרסיבי. ללמד כמה הוא היה חשוב. גדי קינדה נפצע בכניסה חזקה כבר בדקה ה-33 וטום בן זקן, נפגע בראשו והוחלף במחצית. אשדוד הייתה ראויה לנצח, הייתה טובה יותר וניצחה בצדק. אומנם לאחר השער של מונד שכבשה אשדוד, הפועל ת"א לחצה, אבל הגנת אשדוד המצוינת הסתדרה וגם הוסיפה שער נהדר במתפרצת של אינברום. באשדוד לא שכחו את עונת הירידה ולא רצו להכנס למחזורי הסיום ולא שכחו שהפועל ת"א הורידה את אשדוד באותה עונה עם 0:1.

בדקה ה-54, אוהדי הפועל הרבים שהגיעו היו בהלם. כדור חופשי שהגביה דן ביטון, הגיע לברדע הלא מכוסה שנגח פעם אחת, הרוש שוער הפועל ת"א, הדף, לוסיו בעט ושוב הרוש הדף ועל הריבאונד השתלט תום מונד, שלא היה אמור לשחק (סיים תשוש) ועשה מזה 0:1 כל כך חשוב. שער ראשון של מונד ועוד איזה שער.

הפועל לחצה, אשדוד שמרה על התוצאה ויאנברום שנשאר כחלוץ יחיד, עשה את מה שהיה צריך לעשות. הכדור הגיע אליו בתוספת הזמן והוא בבעיטה נהדרת למסגרת מהפינה השמאלית של הרחבה של ת"א לרשת הגבוהה 0:2. "תם הטקס"…

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן (בנצי מושל, 46), חאתם עבד אלחמיד, ניר ברדע, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ’יץ’, תום מונד, גדי קינדה (חן עזריאל, 33), אור אינברום, דן ביטון , לוסיו (רועי בקל, 80).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך