בן שמעון: "מי שיודע לקרוא טבלה מבין כמה המשחק חשוב לנו"

בשבת (17.45, הי"א), תגיע הפועל ת"א. לאשדוד. למי ששכח הפועל ת"א הורידה את אשדוד בעונת הירידה , בניצחון 0:1 במחזור האחרון. ניצחון של אשדוד והפועל ת"א כנראה תרד. אשדוד חייבת לנצח. בן שמעון על פי הכותרת מודע מאוד לחשיבות המשחק. אלחמיד צפוי לשחק, מונד בסימן שאלה.
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

במ.ס אשדוד לא רוצים לחזור על אותו תסריט של עונת הירידה. בקבוצה יודעים כי ניצחון או אפילו תיקו, מול הפועל ת"א, בשבת (17.45, הי"א), ישיאיר את הקבוצה עונה נוספת בליגת העל.

באשדוד יש רבים שלא שכחו כי הפועל ת"א הייתה זו שהורידה סופית את אשדוד ליגה, לאחר שניצחה אותה במחזור האחרון של עונת הירידה 0:1 בבלומפילד, מפנדל של שי אבוטבול. בשבת היוצרות יכולות להתהפך. ניצחון של אשדוד והפועל ת"א ככל הנראה תרד מעשית.

מאמן הקבוצה רן בן שמעון מודע מאוד למצבה של הקבוצה ואמר: "מי שיודע לקרוא טבלה מבין כמה המשחק הזה חשוב לנו". לגבי ההערכות המקצועית, נראה כי לוסיו יפתח בהרכב ולא ברור אם דין דוד יהיה לצידו. בנוסף דולי מנגה אקס הפועל העונה, בתמונת ההרכב. חאתם עבד אלחמיד, שהיה חשש לאי שיתופו בגלל בעיות בשרירי הבטן, יישחק. מי שלא ברור אם יישחק הוא תום מונד החולה ורועי בקל אמור להחליפו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך