אשדוד נוצחה 75:68 בנהריה והתרחקה מהפלייאוף

אחרי 3 ניצחונות רצופים, נוצחה מכבי אשדוד/באר טוביה, בנהריה, 75:68, לאחר 3 רבעים מצוינים. אשדוד כבר לא תהיה כנראה בפלייאוף העליון, כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה. יום ד' תגיע ראשל"צ לאשדוד, למשחק לפרוטוקול. סיימון הצטיין כהרגלו. מריו ליטל ייצא להלוויית סבתו. בקבוצה מצפים שיחזור, אם כי לא בטוח עד למשחק מול ראשל"צ.
תמונה מההפסד נגד נהריה

נכון, השורה התחתונה שהם הוליכם לים.

אבל הם הולכים כמו גדולים. מכבי אשדוד/באר טוביה נוצחה אומנם בנהריה 75:68 ולא תהיה בפלייאוף העליון, כשנותרו 4 מחזורים לתום העונה, אבל הסיבוב השלישי היה הטוב שלה ואשדוד שעד הסיבוב חששו שתרד, כמעט סיימה בין 8 הגדולות. גם במשחק הזה, נהריה הזיעה ועד לרבע השלישי, אשדוד הובילה. ביום רביעי תגיע ראשל"צ למשחק לפרוטוקול, אלא אם כן תשאלו את אוהדי הקבוצה שרוצים ניצחון על ראשל"צ, שנחשבת ליריבה שנואה.

מריו ליטל לא יישחק ככל הנראה מול ראשל"צ. סבתו מתה והוא ייצא להלוויה שלה. באשדוד הכחישו פרסומים כאילו הוא לא יחזור. באשדוד אמרו כי הוא הודיע שיחזור והם מצפים לכך.

שולדבראנד קלע 5 נקודות בדקה הראשונה, זיו וליטל הגיבו בשלשות מהעבר השני, 5:6. וקיצ'ן  פתח פער דו-ספרתי, 9:20. קארמייקל וסיימון צימקו מעט, עד ל-ן13:23. אשדוד נכנס טוב יותר לרבע השני.  אשדוד פתחה ריצה של  0:6. והמשיכה  עם שלשות של טישמן וסיימון וסל של כהן השלים את המהפך, 33:34. נהריה חזרה למשחק ונסטרנקו העניק לסגולים יתרון 36:41 במחצית.

נסטרנקו קולע מעל אלטיט. (צילום: לילך וייס. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

הרבע השלישי היה של אשדוד. סיימון המשיך לבלוט בהתקפת אשדוד והוריד את הפער ל-43:41 בלבד.  קארמייקל ודילארד החזירו את היתרון, 54:59 אחרי 30 דקות לאשדוד. רבע של 13:23 לאשדוד. ואז הגיע הרבע האחרון, כמו במשחקים רבים העונה. הופסון ופאוסט השוו אבל פאוסט ספג עבירה טכנית וקארמייקל החזיר את היתרון, 59:62. הופסון וקיצ'ן הפכו בחזרה, 63:67. אשדוד לא הצליחה לעצור את הריצה של המארחים וזה נגמר  68:75 בסיום. קרוב לפלייאוף העליון, אבל הכי רחוק שיש.

אלטיט וכהן מנסים לעצור את נאש (צילום: לילך וייס. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

קלעו לאשדוד: סיימון 26, קארמייקל 14,כהן 11, ליטל 5, אלטיט 4, טישמן  וזיו 3 כ"א, דילארד 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך