שרי אריסון גילתה התעניינות רבה בסיירת הורים אשדוד

שרי אריסון הגיעה ליום המעשים הטובים באשדוד ובין כל הדוכנים, הגיעה לסיירת הורים והתעניינה רבות בנוגע לפעילות המתנדבים.
שי נקש רכז הסיירת עם מתנדבים ותיקים

ביום המעשים הטובים סיירה שרי אריסון, היוזמת ומי שעומדת מאחורי "יום המעשים הטובים", ברחבת העירייה, שם התמקמה הפעילות המרכזית של יום המעשים הטובים באשדוד.
אחרי שסיירה בין כל הדוכנים וכל הבמות, חזרה שוב לדוכן של "סיירת הורים אשדוד" כדי לקבל פירוט רחב יותר על הפעילות של המתנדבים.

שמוליק דואק, מתנדב ופעיל בסיירת זו השנה החמישית כתב על פעילות הסיירת "הפעילות שלנו כוללת בעיקר סיורים באזורי הבילוי של הנוער, בפארקים, בחוף הים. בכל המקומות שבהם מתקבצים החבר'ה עם הנרגילות, הוודקה ושאר החומרים שלצערנו רק בעזרתם הם מצליחים לתקשר ביניהם ולשבור את החומות." דואק המשיך "אנו מציגים עצמנו כהורים מתנדבים. שואלים לשלומם. תוך כדי כך מסתכלים סביב לוודא שהכל בסדר. שאין שום דבר חשוד. שאף אחד מהם לא בסכנה. המטרה הראשונית היא לתת להם את ההרגשה שלמרות פער הגילאים אנחנו לא חייזרים. אנחנו יודעים להקשיב. מבינים לליבם. זה חשוב מאוד כי מהסיורים בשטח למדנו להבין שהרבה מהם בחרו לשבת שם כי זה עבורם מפלט מהבית ומההורים. ההורים ש"לא מבינים אותם, אין להם תקשורת איתם, הם רק מטיפים" וכו'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך