וובה זייקמן נפרד מקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

לאחר 5 עונות כמאמן קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, נפרד וובה זייקמן מהקבוצה. המועמדים להחליפו, ג'ו מתתיה שאימן במכבי ראשל"צ ועירוני רחובות ומאמן זר. בחמישי תחגוג הקבוצה את מסיבת סיום העונה.
ההיסטוריה תחכה

קבוצת הכדוריד סיימה את העונה רק בשבוע שעבר, אבל כבר יש בה שינויים ועוד איזה. המאמן וובה זייקמן שאימן את הקבוצה במשך 5 עונות ועלה איתה מהלאומית לליגת העל, הודיע לראשי המועדון כי הוא עוזב את הקבוצה.

ההודעה לא הפתיעה לגמרי את אנשי הקבוצה. היה ברור גם מצידם כי לא בטוח שזייקמן ימשיך לעונה נוספת, שישית עם הקבוצה אבל המאמן הקדים את ההנהלה והודיע על עזיבתו. אגב בגיל 48, במהלך רבע גמר הפלייאוף מול מכבי ראשל"צ, נכנס זייקמן, שוער בעברו, גם בנבחרת ישראל, במשחק כשוער מחליף ואף הציל 2 פנדלים. אבל הוא ייזכר כמי שעיצב את פני הקבוצה בליגת העל, בכל שנותיה בה.

מי שעשוי להחליפו הוא ג'ו מתתיה, שהוא המועמד המוביל כרגע. מתתיה גם הוא שחקן בעל עבר מפואר, אימן במכבי ראשל"צ ובעירוני רחובות. באשדוד ככל הנראה כבר גיששו אצל מתתיה וישמחו לראותו אצלם. אופציה אחרת היא מאמן זר. אולי מסרביה.

הקבוצה תסכם בחמישי את העונה. מצד אחד היא נחשבת לחוסר הצלחה, כי המטרות היו לזכות שוב בגביע ווינר, להמשיך לסיבוב שלישי באירופה ולהגיע למקומות 1-4, מטרות שלא הושגו. מצד שני רבע גמר הפלייאוף היה נקודת השיא של הקבוצה שמתחה את השנייה בטבלה, מכבי ראשל"צ, שניצחה בקושי 1:2 בסדרה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך