הצגות ופעילויות בקניון לב אשדוד בחודש מאי – הכניסה חינם!

קניון עופר לב אשדוד ממשיך במסורת ומביא הצגות ומופעים לילדים ולכל המשפחה, בכל יום שני במהלך חודש מאי. הכניסה חופשית!

קניון עופר לב אשדוד, ימשיך במסורת ההצגות והמופעים לילדים ולכל המשפחה, בימי שני בשעה 17:30, גם בחודש מאי.

בתוכנית:
ביום שני, 8 במאי בשעה 17:30 – ההצגה דני מסביב לעולם
זהו מופע ריקודים ושירים מכל העולמות, בו ילדים והורים לומדים יחד את הריקודים, וגם איך להתגבר על פחדים. במופע: דני רקדני שודד הים מפליג בספינה מפה לשם עובר בין מדינות  ומדלג אל יבשות.  דני רקדני לפעמים קצת מפחד אך על דאגה חברו ז'קו התוכי איתו ויחד הם יוצאים מכל צרה. אנחנו מזמינים את ההורים והילדים לצאת איתם למסע חוויתי בעולם!! מופע ריקודים ושירים מכל העולמות.

ביום שני, 15 במאי ההצגה פרח לב הזהב
ההצגה היא עיבוד מקורי לסיפור הילדים פרח לב הזהב -המלכה האהובה חולה. בנה הנסיך החכם יוצא למסע אחר הפרח המושלם שאם אותו מריחים אז מיד מבריאים. הנסיך החכם יוצא למסע, בו הוא פוגש חברים צבעוניים המלמדים אותו על חברות ונתינה. ההצגת המלווה בשירים מוכרים ומקוריים עם תפאורה ותלבושות ססגוניות.

ביום שני 22 במאי המופע צייר לי כבש בהשראת שירי הכבש השישה עשר
במופע: אריאלה וגיורא הם זוג חברים שאת כל זמנם ביחד מבלים. היום גיורא רוצה לגלות סוד לאריאלה אך מאיפה יעזור אומץ? דרך השירים המופלאים  של יהונתן גפן – "גן סגור"; "אני אוהב שוקולד"; אני אוהב שוקולד ; ועוד רבים אחרים' מצליח לומר לאריאלה את שעל ליבו. זהו מופע מוזיקלי סוחף לילדים ולכל המשפחה.

ביום שני 29 במאי המופע המוזיקלי השירים שאהבנו
אמנון ותמר יוצאים להביא מהמכולת מצרכים להכנת עוגת גבינה ומאפים לכבוד שבועות , אך בכסף שקיבלו הם קונים ממתקים.  בעזרת שירי הילדים האהובים הם לומדים יחד עם כל הילדים לספר את האמת עם הרבה חיוכים, ריקודים, משחקים וכיף חיים.  זהו  מופע מוסיקאלי קסום וסוחף לכל המשפחה עם כל הריקודים ושירי הילדות  הנפלאים שכולנו אוהבים- גם הילדים וגם ההורים!

דני מסביב לעולם

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך