המהפך של קניון סימול

מזה תקופה ארוכה שקניון סימולך נמצא בשיפוצים וחלקים ממנו סגורים לציבור. אך כפי שמבטיחים בהנהלה, הסבלנות משתלמת. צפו בהדמיה כיצד ייראה הקניון המשודרג

קניון סימול עומד בפני מהפיכה של ממש. שיתוף הפעולה המתהדק עם קבוצת זארה, מוביל לשינוי כללי במראה הקניון, הן מבפנים והן מבחוץ.
בשבועות האחרונים ניתן להבחין בעבודות אינטנסיביות שמתבצעות בקניון וכוללות גם שבירת קירות חיצוניים. על פי מידע שהגיע לאשדוד אונליין, חנות הדגל של זארה תעבור ממקומה הקיים למיקום הסמוך לקפה ארומה, כשהחזית של החנות תפנה החוצה לכיוון הכביש שמול גן העיר.
על פי התכנונים תהיה זו החנות הגדולה של זארה בישראל ותשתרע על פני 2,800 מ"ר. בנוסף, צפויה קבוצת זארה לפתוח בקניון חנויות של יתר מותגי הקבוצה וביניהם BERSHKA, PULL&BEAR, GAP, MASSIMO DUTTI. כמו כן, מתקיימים מגעים מתקדמים בין הנהלת הקניון לקשת האופנה הבינלאומית H&M, שצפויה לפתוח במקום סניף נוסף, השני באשדוד. 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך