אשדוד מדורגת במקום העשירי במרכזי מסירת חבילות בישראל

אשדוד מדורגת במקום העשירי במרכזי מסירת חבילות בישראל, כך עולה מנתוני דואר ישראל, כמות מרכזי המסירה בעיר עומדת על 10 מרכזי מסירה. בסיכום שנת 2016 דורגה אשדוד במקום הארבעה עשרה בהזמנות מחו"ל
דואר אשדוד
למצלומים אין קשר לכתבה

אשדוד מדורגת במקום העשירי בכמות מרכזי מסירת החבילות, כך עולה מנתוני דואר ישראל. בתוך שנתיים נפתחו בעיר כ-10 מרכזי מסירה, מתוך כ-350 שנפתחו בארץ על ידי דואר ישראל בשנתיים האחרונות. בנוסף קיימות בעיר 14 יחידות דואר. בסיכום שנת 2016 דורגה אשדוד במקום הארבעה עשרה בהזמנות מחו"ל אחרי ראשון לציון ורמת גן.

שנתיים מאז החלה חברת דואר ישראל בפתיחת מרכזי מסירת חבילות מחוץ לסניפי הדואר, והיא מציינת בימים אלה כ-350 מרכזי מסירה ברחבי הארץ, ועמם צמצום משמעותי בזמני ההמתנה בסניפי דואר ישראל. תוספת מרכזי המסירה, הופכת את דואר ישראל לגוף הריטייל הגדול בישראל, עם למעלה מ-1,000 יחידות למסירת חבילות ודברי דואר רשום. בעקבות הגידול בהיקפי הקניות, נפתח בחודש מרץ מספר שיא של מרכזי מסירה – 43 מרכזי מסירה נפתחו בחודש מרץ רחבי הארץ, בין היתר בערים – פתח תקוה, חולון, בת ים, ראשון לציון, חיפה, ירושלים, אשדוד ותל אביב המדורגות כערים בהן מזמינים הכי הרבה חבילות מחו"ל.

על פי נתוני החברה, מדי חודש מגיעים כ-800 אלף לקוחות למרכזי המסירה, לעומת כ-3 מיליון לקוחות שמגיעים לסניפי הדואר בחודש. מדי חודש נמסרות בממוצע כמיליון חבילות במרכזי המסירה, ובשנה נמסרות כ-12 מיליון חבילות במרכזי המסירה לעומת כ- 40 מיליון חבילות בשאר יחידות הדואר והדוורים, כך שכמעט כל חבילה חמישית נמסרת במרכז מסירה.

לדברי סמנכ"ל התפעול בדואר ישראל, חיים מזעקי: "בשנת 2016 נחתו מדי שבוע כמיליון חבילות אשר הוזמנו מחו"ל. על מנת לתת מענה מהיר לחלוקת הכמויות העצומות של החבילות, השקענו מאמצים רבים בשיפור השירות, כאשר אחד הפתרונות שאיפשרו לנו להציע מענה מהיר ללקוחות, ללא כניסה להשקעות עצומות בכח אדם ובמבני נדל"ן, היה חבירה לשותפים אסטרטגיים כמו – שופרסל, ביג, קניוני עזריאלי, המשביר לצרכן וניו פארם ועוד, באמצעותם הצלחנו להגיע ליותר לקוחות, בפרישה ארצית ולהציע מענה מהיר לקבלת חבילות באזורים העמוסים."

לדברי מזעקי, "הלקוח מקבל סמס על הגעת החבילה למרכז המסירה הסמוך לביתו ויכול להגיע לאסוף את החבילה כאשר נוח לו. כיום כ-300 ממרכזי המסירה ממוקמים בתוך חנויות פרטיות. מהלך פתיחת מרכזי המסירה איפשר לנו להציע ללקוחות לאסוף את החבילות בשעות פעילות מאוחרות יותר, כאשר נוח להם, וכמעט ללא המתנה. שיתוף פעולה זה סייע גם לעסקים אלו להיחשף לקהלי יעד חדשים, להגדיל את כמות המבקרים וכך גם להגדיל הכנסות. מבחינתנו זה win-win, שכן בעלי העסקים נהנים מגידול בנפח הפעילות, ואנו מורידים משמעותית את העומסים בסניפים, מצמצמים את זמני ההמתנה ומשפרים את חווית השירות ללקוחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך