בחמישי מירוץ הלילה מחוף לחוף של אשדוד

בחמישי (20.00), ייצא לדרך לראשונה, מירוץ הלילה "מחוף לחוף" של אשדוד. מי שיזניק את המירוץ מחוף י"א הוא ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. המירוץ יכלול מירוץ עממי של 2 ק"מ ומירוץ מקצועני של 5 ק"מ. מומלץ להגיע כבר בשעה18.00. יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״זהו יום חג לספורט בעיר". משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״מירוץ הלילה הוא מותג חדש בתרבות הספורט העירונית".
בחמישי מירוץ הלילה מחוף לחוף של אשדוד

השנה תחגוג העיר אשדוד  60. זהו תאריך מצוין  כדי לערוך לראשונה אירוע ארצי ייחודי כזה שעדיין לא היה כמותו בארץ וכזה שאין הרבה ערים בארץ שיכולות לקיים. בחמישי הקרוב, 20.00, .27 באפריל, יזניק ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי את מרוץ הלילה מחוף לחוף, הראשון בישראל. המירוץ הוא מחוף י"א לחוף ט"ו.

2 מקצים מתוכננים במירוץ, הראשון ל-5 ק״מ והשני, עממי ל-2 ק״מ. הריצה היא על קו החוף, ממש על קו המים. מסלול החוף יואר כולו מה שמבטיח חוויה ויזואלית יוצאת דופן לרצים ולצופים.

ברשות הספורט יקימו מתחם שלם  בחוף יא׳ ויכלול במת ״זומבה״ ענקית שתתקיים מיד עם תום המרוץ ומגרשי ״כדורשת״ בו ישחקו הקבוצות המקומיות, האירוע ילווה במוזיקה קצבית והפתעות נוספות. למירוץ ניתן עדיין להירשם דרך אתר ״שוונג״ ולמחזיקי אפליקציית ״אשדודית״ תינתן הנחה משמעותית לנרשמים המתחם המירוץ.

המירוץ מורכב מאוד מבחינה לוגיסטית ולכן מבקשים ברשות הספורט העירונית להגיע החל מהשעה 18:00 ולבצע את הליכי ההרשמה. ההזנקה הראשונה תחל בשעה 20:00 למירוץ עממי של 2 קילומטר אותו ניתן לעשות גם בהליכה מהירה או שילוב של הליכה וריצה, הרעיון המרכזי הוא עידוד פעילות גופנית והנאה ממסלול נדיר של חוף מואר. הזינוק המקצועי והתחרותי יחל בשעה 20:30 לערך והוא יכלול 5 קילומטרים תחרותי. זוהי הפעם הראשונה שמתחרים ירוצו על חול ים בסמוך לקו מים.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״זהו יום חג לספורט בעיר, לחנוך את מסורת מרוצי הלילה NIGHT RUN ולפתוח את עונת הרצה באופן כל כך חגיגי וגם לחבר את הכל ליום הולדת ה-60 לעיר אשדוד… זו בהחלט סיבה למסיבה״

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״מרוץ הלילה הוא מותג חדש בתרבות הספורט העירונית, אני משוכנע שלאחר הפקת הלקחים מהמרוץ הראשון ידעו לעשות ולהצליח ברשות הספורט את האירוע הייחודי לאחד מאירועי הספורט המובילים בישראל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך