קווין דילארד צפוי לשחק מול נהריה

ביום חמישי (19.00, עין שרה), תצא מכבי אשדוד/באר טוביה למשחק על מקום בפלייאוף העליון, מול נהריה. קווין דילארד, שלא שיחק מול קרית-גת, עקב כאבים בגב, צפוי לחזור לשחק. היו"ר קיקוז: "שחשוב זה לבוא מוכנים, נהריה היא קבוצה חזקה מאוד".
ניצחון על הפועל תא

מכבי אשדוד/באר טוביה, תצא ביום חמישי, אולי לאחד המשחקים המשמעותיים שלה העונה, מול נהריה בחוץ (19.00, עין שרה).

אשדוד של טפירו נמצאת במומנטום הטוב ביותר שלה העונה. את מקומה בליגה היא הבטיחה, אבל היא שואפת עדיין למקום בפלייאוף העליון. נהריה השמינית רחוקה 2 נקודות מאשדוד. אם אשדוד תנצח, היא תקטין את הפער מהמקום השמיני ותהפוך להיות מועמדת מאוד חזקה. הפסד ירחיק אותה בעוד נקודה וכנראה הסיפור יהיה גמור.

מי שעשוי לעזור לקבוצה, הוא הזר קווין דילארד, שמאז הגעתו הקבוצה בסימן עלייה, יחזור ככל הנראה לסגל. דילארד לא שיחק מול קרית-גת, בשל כאבים בגבו. עתה הוא חזר לאימונים, כולל אימוני מגע ובקבוצה מקווים כי עד לחמישי יהיה כשיר, לפחות לחלק מהמשחק, אם לא לכולו. זו תוספת כח משמעותית מאוד לאשדוד, שגם כך משחקת עם 4 זרים.

היו"ר מאיר קיקוז התייחס למשחק מול נהריה: "חשוב זה לבוא מוכנים, נהריה היא קבוצה חזקה מאוד, שהפלייאוף חשוב לה, המשחק בביתה, מאוד קשה לנצח בה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך