טיפים מועילים לשימוש באפליקציית WhatsApp

שולחים ביום מאות הודעות בוואטספ? הגיע הזמן שתכירו מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם מאוד בשמירת המידע, ההתכתבויות והתמונות.
אפליקציית וואטסאפ

אפליקציית וואטספ כבר מזמן הפכה לכלי ההתקשרות הפעיל ביותר שלנו. ולמרות שכולנו מעבירים ביום לא מעט מסרונים לאנשים פרטיים או קבוצות מרובות משתתפים, יש בה המון אופציות שיכולות להקל עליכם וסביר להניח שוודאי רובכם לא מכירים.

שמירת הודעות חשובות
כמה פעמים יצא לכם לקבל בוואטספ הודעה המכילה פרטים חשובים ואיבדתם אותה בתוך הגלילה האינסופית של ההתכתבות? כל הודעה חשובה ניתן לשמור באמצעות סימון כוכב. לוחצים לחיצה ארוכה על ההודעה המבוקשת ומסמנים למעלה בכוכב. לאחר מכן תוכלו לצפות בכל ההודעות החשובות שלכם ע"י לחיצה על שלושת הנקודות העליונות ובחירה ב"הודעות מסומנות בכוכב".

מנוע חיפוש בתוך חלון שיחה
נזכרתם במשהו חשוב שנשלח אליכם ולא שמרתם? במקום לחפש ולקרוא עכשיו כל הודעה והודעה, תוכלו להיעזר במנוע החיפוש שנמצא בכל שיחה (אחרי לחיצה על שלושת הנקודות למעלה בתוך שיחה). כתיבת מילת מפתח תסמן לכם את כל ההודעות הכוללות את המילה המבוקשת.

ניקוי התכתבות בקבוצות
אם הזיכרון השל הטלפון שלכם זועק לעזרה ויש לכם תכתובות לא חשובות בקבוצות רבות משתתפים, תוכלו פשוט לנקות אותן. היכנסו לקבוצה, לחצו על התפריט השמאלי העליון > 'עוד' > 'ניקוי צ'אט'.

שליחת שיחות לדוא"ל
אם יש לכם שיחות שחשוב לכם לתעד במקום נוסף, תוכלו לשלוח אותם ישירות אל המייל שלכם. בדומה לסעיף הקודם, היכנסו לתפריט השמאלי העליון > 'עוד' > 'שלח צ'אט בדוא"ל'.

פיתחו את הוואטספ במחשב
אם אתם עובדים הרבה עם הוואטספ, יהיה לכם מאוד נוח לעבוד עם הוואטספ דרך המחשב. חפשו בגוגל WhatsApp Web, סירקו את הקוד באמצעות הטלפון הנייד שלכם ותהנו מהכל גדול וברור יותר. זו אחלה שיטה לשמירת תמונות על המחשב במקום להעביר אותן למייל ולהסתבך עם עודף קבצים.

 

 

 

עם קרוב למיליארד משתמשים פעילים, וואטסאפ הפכה בשנים האחרונות לאחד מאמצעי התקשורת המרכזים המשמשים את כולנו מידי יום. הנה כמה שימושים יעילים שעל חלקם כנראה לא שמעתם.

עם קרוב למיליארד משתמשים פעילים, וואטסאפ הפכה בשנים האחרונות לאחד מאמצעי התקשורת המרכזים המשמשים את כולנו מידי יום. הנה כמה שימושים יעילים שעל חלקם כנראה לא שמעתם.עם קרוב למיליארד משתמשים פעילים, וואטסאפ הפכה בשנים האחרונות לאחד מאמצעי התקשורת המרכזים המשמשים את כולנו מידי יום. הנה כמה שימושים יעילים שעל חלקם כנראה לא שמעתם.עם קרוב למיליארד משתמשים פעילים, וואטסאפ הפכה בשנים האחרונות לאחד מאמצעי התקשורת המרכזים המשמשים את כולנו מידי יום. הנה כמה שימושים יעילים שעל חלקם כנראה לא שמעתם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך