ניצחון חמישי ברציפות בבית לאשדוד שעדיין בתמונת הפלייאוף

אחרי שהבטיחה באופן סופי את הישארותה בליגת העל בעונה הבאה, ניצחה מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה את היורדת לליגה השנייה, מכבי קרית-גת, 70:85 והיא מתמקדת בניסיון להעפיל לפלייאוף העליון. זה היה הניצחון השלישי ברציפות בליגה והחמישי בבית. דילארד הפצוע נעדר. במחזור הבא מול נהריה, בעימות ישיר על הפלייאוף.
ניצחון חמישי ברציפות בבית לאשדוד שעדיין בתמונת הפלייאוף

כשמעוז מזר קיבל ממאיר טפירו  2 דקות והכדור שלו לשלוש נקודות ראה "רק רשת שהיה סל ראשון בבוגרים, הבנו שזה המומנטום של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. לא משנה מה יעשו בתקופה הזו, השחקנים של מאיר טפירו "ייפגעו".

זו לא רק תקופה טובה. אשדוד בתקופה הזו, הבטיחה את מקומה בליגה, השיגה בשישי ניצחון שלישי ברציפות 70:85 על היורדת קרית-גת, השיגה ניצחון חמישי רצוף בבית והכי חשוב, היא עם 40 נקודות ועדיין בתמונת הפלייאוף העליון. אגב זה היה ללא קווין דילארד הפצוע, שלא עבר מבחן כשירות, פרסטון נואלס ואדם אריאל, שגמרו את העונה. איך אמרנו, כשהולך, הולך. במחזור הבא תשחק אשדוד מול נהריה, בחוץ, בעימות אולי ישיר על המקום בפלייאוף.

קרטר ורוזנברג מקרית-גת קלעו את שני הסלים הראשונים במשחק, אבל אשדוד רצו  ל-5:13.ומשם ל- 10:16. רוזנברג הגיב בחמש נקודות רצופות, טישמן קלע פאול וסל מהעבר השני וזה נגמר 19:17 לאשדוד. קרית-גת המשוחררת מלחץ, רצה ל- 2:12, סיימון מצד שני הוביל ריצת 0:9 עד – 32:32 ובמחצית 39:40 לאשדוד.

הוראות שהביאו ניצחון. טפירו (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

ברביעי השלישי היה השינוי. אומנם אור סולומון, אקס אשדוד קבע יתרון 42:46. אבל אז הגיעה עבירה חמישית של סולומון עם טכנית ואשדוד סגרו 13 נקודות ללא מענה בדרך ל-46:55, היתרון הגדול ביותר.  קארמייקל הגדיל את היתרון לדו-ספרתי, 51:62 והרבע נגמר  62:53. מכאן זה כבר היה ברור איך זה ייגמר ולטובת מי. בסיום – ל-85:70 לאשדוד.

צ'ייס סיימון. טוב כהרגלו (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: קארמייקל 18 (8-11 מהשדה, 6 ריבאונדים), כהן 17 (9 ריבאונדים, 6-6 מהקו), סיימון 16 (7-13 מהשדה, 4 אסיסטים, 4 איבודים), ליטל (3-9 לשלוש, 4 אסיסטים) וטישמן (5 אסיסטים) 10 כ"א, אלטיט 7, זיו 4 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), מזר 3. כן שותפו: בירנפלד ושרעבי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך