בן שמעון לשחקנים: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר"

בשבת, תגיע מ.ס אשדוד ל"סמי עופר" (18.00), למשחק מול הפועל חיפה. המאמן בן שמעון הדגיש את חשיבות המשחק לשחקני הקבוצה. גדי קינדה עשוי לחזור להרכב מ.ס. ניצחון ואשדוד נשארה בליגה.
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

"עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. להפועל חיפה יש התקפה מאוד מסוכנת". כך אמר באימון המסכם רן בן שמעון לשחקני הקבוצה, באימון הלפני היציאה למלון בחיפה, לקראת המשחק בשבת (18.00, "סמי עופר"), מול הפועל חיפה.

באשדוד יודעים כי ניצחון על הפועל חיפה, יגמור את סיפור העונה הזו ויוכלו להתכונן לעונה הבאה בליגת העל. כמו שזה נראה בן שמעון צפוי להמשיך ולכן יוכל להתכונן כבר עתה ולתכנן את העונה הבאה. אבל תחילה הקבוצה חייבת לנצח, בוודאי לא להפסיד במשחק.

גדי קינדה, שנעדר מאימוני הקבוצה בשל השעיה, יהיה ב-18 וייתכן מאוד כי הוא ייפתח בהרכב. כמו שזה נראה בן שמעון ימשיך עם 3 בלמים וההתלבטות תהיה בקישור, אם קינדה יישחק זה יהיה כנראה על חשבון רועי בקל. בהתקפה נראה כי דין דוד יועדף. אדיר טובול שנפצע, ייעדר מהסגל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך