חברת ויקטורי מוכרת את הזכויות בסופרמרקט באשדוד לרשת שופרסל

חברת ויקטורי הודיעה לבורסה על הפסקת פעילותה במגזר החרדי, ועל כוונתה למכור את שני סניפי 'ויקטורי מהדרין' באשדוד וברכסים לרשת שופרסל, בתמורה לכחמישה מיליון ש"ח
סקר "המגזין" ו"אשדוד אונליין": איפה הכי משתלם לערוך קניות באשדוד

חברת ויקטורי הודיעה על הפסקת פעילותה במגזר החרדי, ועל כוונתה למכור את שני סניפיה שנמצאים באשדוד וברכסים ושמיועדים למגזר החרדי בתמורה שלמעלה מתשעה מיליון שקלים. בהודעה לבורסה כמתחייב מעצם היותה חברה הנסחרת בבורסה, נכתב כי החברה התקשרה עם שופרסל, וכי השלמת העסקה אושרה על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים אתמול, כאשר החברה צפויה לרשום בספריה רווח הון של כ4.9 מיליון שקלים בגין המכירה.

עוד נכתב בהודעה לבורסה, כי לאחר מכירת הסניפים אין בכוונת הברה להתמקד בהפעלת סניפים שמיועדים למגזר החרדי. לסיום כותבת החברה כי העסקה על פי ההסכם שנחתם מותנית בהתקיימות תנאים מסויימים בתוך 30 ימים ממועד חתימת ההסכם.

החברה שבשליטתו ובהנהלתו של אייל רביד, הפעילה מספר סניפים שמיועדים למגזר החרדי, כך למשל בראש העין ובקריית מלאכי, ואולם כבר לפני תקופה היא הסבה את הפעילות ממה שהוגדר 'ויקטורי מהדרין' לסניפים רגילים. כעת המהלך המדובר שעליו הודיעו לבורסה הוא מהלך שמוחק הלכה למעשה את פעילותה של החברה בתוך המגזר החרדי.

יצויין כי הסניף באשדוד שפעל כ'ויקטורי מהדרין' פעל במשך עשר שנים, ואילו ברכסים במשך שלוש השנים האחרונות, ואולם נראה כי מבחינת החברה הדבר לא היה רווחי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך