האלופה!! מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל בפעם החמישית בתולדותיה

חמסה עליהן. בפעם הרביעית ברציפות ובפעם החמישית בתולדותיה, מכבי בן אותר השקעות אשדוד, היא אלופת המדינה בכדורסל נשים. אשדוד גברה 1:3 על רמת חן. טיפאני ג'קסון נבחרת לשחקנית העונה, עדן ענבר, למאמן העונה. היו"ר קריאף: "אימפריה". ראשי העיר ד"ר לסרי: "האליפות כבר בדי.אנ. איי. של הקבוצה הזו.
האלופה!! מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל בפעם החמישית בתולדותיה

שירה העליון מאמנת מכבי רמת חן, הגיעה ללחוץ את ידו של עדן ענבר, מאמן מכבי בן אשדוד. נותרו כעשר שניות למשחק. זה היה גמור. המשחק והסדרה כולה אשדוד ניצחה  62:71, במחשק מספר ארבע  ובסדרה כולה 1:3 והיא שוב – האלופה!!! זה כבר הרגל לקרוא לקבוצה הזו בתואר הזה.

זו הפעם הרביעית ברציפות שאשדוד זוכה בתואר ובחמישית בסך הכל בתולדותיה. מה שנקרא חמסה עליהן. המשחק הזה, כמעט כמו כל הסדרה, היה בצד של אשדוד, שהובילה כל הזמן, כשרמת חן רק רודפת אחריה, עד לסיום, שבו צד אחד, של אשדוד זכה בתואר ובצדק.

השמחה בסוף הייתה עצומה. זו הייתה עונה לא פשוטה עבור היו"ר טאלי קריאף, המנהל המקצועי אורי בן סימון, המאמן עדן ענבר ובעיקר הבנות. הגביע אבד, אירופה לא הצליחה כפי שציפו, פציעות של שחקניות מפתח, כמו אליסון הייטאוור וטיפאני ג'קסון, אבל הסוף היה מתוק. אוי כמה שהוא היה מתוק. אליפות!!

חוגגים. (צילום: טוטו פוטו)

עדן ענבר זכה לפרי עבור עמלו בעונה הזו כשנבחר למאמן העונה. האמת גם לשירה העליון מהצד של רמת חן, עם גביע ומקום ראשון בתום העונה הרגילה, הגיע. טיפאני ג'קסון זכתה ובצדק בתואר שחקנית העונה.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר, שכיבד את האירוע בנוכחותו, כמו גם שרת הספורט מירי רגב, שהעניקה את צלחת האליפות לשי דורון הקפטנית, שהניפה אותו עם ג'קסון, שחסרה ממחלת הסרטן לשחק ולזכות בתואר אמר: "זה כבר בדי.אנ.א יי, של הקבוצה הזו. כל הכבוד לה. היא מכבי ת"א של כדורסל הנשים. נמשיך לעזור ולתמך בה". טאלי קריאף היו"ר, סיכמה את הכל במילה אחת: אימפרייה".

צודקת

קלעו לאשדוד במשחק: הייז 16, דורון 12, לויצקי ופרסלי 10 כ"א, ווילר 8, שפיר 5.

ועוד מהחגיגות. (צילום: טוטו פוטו)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך