כצפוי: ממלא מקום ראש העיר עמרם כנפו יתפטר מתפקידו

בעקבות כתב האישום החמור שהוגש נגדו הודיע יו"ר תנועת שס המקומית על כך שביום שני הקרוב הוא יגיש את התפטרותו מתפקיד ממלא מקום ראש העיר אך לא מחברותו במועצה, קרב צפוי על ירושתו

בעקבות כתב האישום החמור שהוגש נגד ממלא מקום ראש העיר מטעם סיעת שס עמרם כנפו, הוא נאלץ להתפטר מתפקידו כממלא מקומו של ראש העיר ויעשה זאת ביום שני הקרוב, אך במקביל הוא החליט להמשיך ולהחזיק בתפקיד חבר מועצת העיר.

בהודעה שכתב הבוקר עם הגשת התפטרותו נכתב "צהריים טובים וקייץ פורה ובריא לאור חוות דעתו של רוני עמיר עלי להתפטר מתפקידי כמ״מק ושאר התפקידים בדרך של השעיה ביום שני הקרוב בעזרת ה אגיש לך את מכתב ההודעה תודה על הכל עד היום בתקוה להמשך פורה שבת שלום"

בעקבות ההתפטרות של עמרם כנפו וכפי שפרסמנו בעבר בעיתון 'המגזין' יושב ראש תנועת שס הארצית אריה דרעי צפוי להחליט בקרוב על מחליף לתפקיד ממלא מקום ראש העיר, כאשר הקרב על התפקיד הזה צפוי להיות ארוך ומעניין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך