13/5 – מחזה "העיר הזאת" הירושלמי מגיע לאשדוד

במוצאי שבת ה-13/5 "העיר הזאת" - מחזה פרינג' בלשי המועלה בהפקת תיאטרון האינקובטור הירושלמי יגיע לבית יד לבנים אשדוד. את המחזה כתבו, הלחינו ומבצעים שלושת חברי ההרכב "ויקטור ג'קסון".

במוצ"ש 13.5 תגיע ההצגה "העיר הזאת" של תיאטרון האינקובטור לאשדוד. העיר הזאת היא מחזה פרינג' בלשי שזכה לביקורות ושבחים. בשנת 2014 קטפה ההצגה את פרס קיפוד הזהב בארבע קטגוריות (מחזאי השנה, במאי השנה, מלחין השנה ועבודה קבוצתית). באותה שנה השתתפה ההצגה בפסטיבל אדינבורו.

העלילה מספרת את קורותיו של הבלש ג'ו, בלש ציני ומריר בעיר מושחתת ומנוונת, אשר נשבה בקסמיה של אשה בשם שרה בנט, המגיעה למשרדו ומשכנעת אותו לחקור את היעלמותה המסתורית של אחותה. העלילה מסתבכת כאשר מתגלה שהאחות נרצחה וששרה לא סיפרה את כל האמת. מכאן ואילך אנו עדים להידרדרותו של הבלש ג'ו, דרך מות השותף שלו ג'ק, הסתבכותו עם גורמי פשע בעיר ועד מעצרו על ידי המשטרה, שם מצליח הבלש לפענח את התעלומה.

המחזמר כתוב כולו בראפ ובשירה. מושפע מאוד ממוסיקה שחורה על סוגיה, מסרטי פילם נואר ומהסוגה הבלשית בכלל. הדמויות מתקשרות באמצעות ראפ ושירה באופן שמשלב בין אלמנטים שונים מתרבות ההיפ הופ (למשל ביטבוקס – תיפוף באמצעות הפה) לבין אלמנטים מסוגות הפילם נואר והבלש האפל.

על ההרכב: "המופע של ויקטור ג'קסון" הינו הרכב היפ הופ עברי. מאחוריו עשרות הופעות ברחבי הארץ, שני אי פים (EP) וקהל מעריצים רחב ותומך. במופע "העיר הזאת" הצטרפו אל חברי הלהקה (עמית אולמן, עומר מור ועומר הברון) דורית ליליין ורוני רוקט כשחקנים ושותפים ליצירה.

לצפייה בטיזר לחצו כאן. "העיר הזאת" – בית יד לבנים, אשדוד. 13.5 מוצ"ש בשעה 21:00. מחיר כרטיס: 125 ₪. לסטודנטים/חיילים/גמלאים 90 ₪. להזמנות באיוונטים: 9066* ובאתר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך