3 משחקני "דולפיני אשדוד" בנבחרת 12 הטובים באירופה

כבוד גדול לקבוצת החרשים וכבדי השמיעה בקט רגל של "דולפיני אשדוד". מארגני ליגת האלופות בסביליה פרסמו את נבחרת 12 השחקנים המצטיינים ב-2017 ובתוכם נבחרו 3 שחקני הקבוצה, דקל זקיף,איסקנדר קחרמונוב ומאיר סמימי.
3 משחקני "דולפיני אשדוד" בנבחרת 12 הטובים באירופה

עוד השיג לקבוצת דולפיני אשדוד, קבוצת החרשים וכבדי השמיעה, בקט רגל.

כזכור סיימה אשדוד שלישית בליגת האלופות שנערכה לפני כחודשיים בסביליה. אשדוד הפתיעה את כל באי האליפות ולא הייתה רחוקה מעלייה לגמר. שני שחקניה, השוער והקפטן דקל זקיף ואיסקנדר קחרמונוב, אף זכו  בהצטיינות, זקיף שוער הטורניר ואיסקנדר אחד משלושת המצטיינים בטורניר.

אבל עכשיו מסתבר כי ההישג רק גדל. אחת לשנה מפרסמים מארגני ליגת האלופות את רשימת 12 הטובים באירופה לשנת 2017. מסתבר כי לתוך הרשימה המאוד מכובדת, נכנסו שלושה משחקני אשדוד. השלושה הם דקל זקיף, ושני שחקני השדה איסקנדר קחרמונוב ומאיר סמימי. המדובר בתואר מאוד יוקרתי שנחשב מאוד בקרב הענף ובקרב קהילת החרשים וכבדי השמיעה.

יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל: "זו גאווה גדולה לקבוצתי ששלושה שחקנים נבחרו בין 12 השחקנים המצטיינים . אין ספק שמגיע להם כי הם השיגו זאת בעבודה קשה". אגב את הקבוצה מאמן יניב נוחי, אחד ממאני הכושר של מ.ס אשדוד.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך