יעקב טומרקין קבע קריטריון לאליפות העולם

גביע האיגוד בשחייה נפתח ביום רביעי במכון וינגייט יעקב טומרקין, השחיין האולימפי מאשדוד, קבע קריטריון לאליפות העולם ב-200 מטר מעורב אישי. האליפות תערך בקיץ בהונגריה.

הישג מכובד ליעקב טומרקין, השחיין האולימפי מאשדוד.

גביע האיגוד בשחייה נפתח ביום רביעי במכון וינגייט עם לא שחיינים רבים, בניהם שחיינים בכירים, שחייני  נבחרת ישראל וכאמור גם יעקב טומרקין. טומרקין קבע במהלך התחרות ברביעי, קריטריון לאליפות העולם ב-200 מטר מעורב איש. לכל תחרות יש מינימום בכדי להיכנס אליה.

טומרקין כאמור קבע תוצאה האיכותית ביותר ביום התחרויות הראשון בוינגייט,  עם 1:59.20 דקות והשיג את הקריטריון המיוחל לאליפות העולם, שתיערך הקיץ בהונגריה.

מאמן הנבחרת החדש האמריקאי דייב מארש, התייחס ליעקב טומרקין ולנבחרת השחייה ואמר לכלי התקשורת: "היו לא מעט התאמות שהשחיינים עשו, כמו שראינו לדוגמה בסגנון החזה של יעקב טומרקין. אנחנו עובדים על הטכניקה ועל שינוי  המנטליות של האימונים. השחיינים יותר  אגרסיביים באימון . אני חושב שזה הולך ומשתפר ואני בטוח שהם גם ילכו וישתפרו ככל שייכנסו לתחרות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך